Telekom: Deciziile IMPORTANTE cu Impact pentru TOTI Clientii

Telekom a luat o serie de decizii foarte importante care au avut un impact serios asupra tuturor clientilor din Romania in ultimele luni de zile.

0

Telekom strategia

Telekom a luat in ultimele cateva luni o serie de decizii foarte importante care au impact asupra tuturor clientilor sai din Romania, si vorbim despre o situatie care a surprins si destul de multa lume. Mai exact, cei de la Telekom au inceput in 2019 cu o decizie de a nu crea o retea 5G in Romania, decizia in sine nefiind foarte inspirata, iar asta pentru ca in momentul de fata ramane singurul operator de telecomunicatii care nu are o asemenea infrastructura.

Telekom a continuat la inceputul anului cu o decizie care a suparat extrem de multa lume, scotand din oferat sa de televiziune programele trustului Discovery, lasand oamenii fara Eurosport. Telekom a spus ca nu multi clienti au decis sa paraseasca grupul in urma acestei decizii, insa baza de clienti ai serviciilor de televiziune a scazut cu in ultimele luni, compania spunand ca totul ar avea la baza migrarea spre IPTV, evitand sa ofere detalii despre situatia cu Discovery.

Telekom: Deciziile IMPORTANTE cu Impact pentru TOTI Clientii

Telekom a continuat la inceput de an cu o crestere usoara a pretului serviciilor, ceva de n-a avut un impact pozitiv asupra clientilor, dar n-a raportat plecari in masa din aceasta cauza. Pe de alta parte, Telekom a compensat cu foarte multe oferte noi, cu abonamente si cartele la preturi surprinzator de mici, foarte apropiate de cele pe care Digi Mobil le ofera in momentul de fata pentru clientii sai din toata tara, ceea ce desigur ca nu este o veste rea.

Telekom a luat decizii care au adus pe de o parte vesti proaste pentru clienti, iar pe de alta parte vesti bune, insa in final compania a iesit cu scaderi ale numarului de clienti ale unor divizii, sau stagnari in alta. In ciuda tuturor acestor lucruri, cei de la Telekom au reusit sa genereze venituri mult mai bune in T1 2020 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, o realizare foarte importanta care o ajuta inainte de vanzarea catre cei de la Orange.

Telekom a reusit sa-si stabilizeze afacerea din punct de vedere al veniturilor in aceasta perioada, insa in ceea ce priveste numarul de clienti lucrurile nu stau chiar atat de bine.