ING Bank: IMPORTANT Anunt pentru TOTI Clientii din Romania

ING Bank are un important anunt pentru toti clientii sai din Romania, iata ce a facut banca pentru toata lumea, si ce trebuie sa stie toti acum.

ING Bank experienta

ING Bank a facut noaptea trecuta un anunt foarte important pentru toti clientii sai din Romania, unul de care ar trebui sa stie foarte multa lume pentru ca este o veste foarte buna, in final. Cei de la ING Bank au anuntat ca au actualizat aplicatia HomeBank, cea folosita de catre foarte multi clienti din toata Romania in viata de zi cu zi pentru a interactiona cu oricare dintre conturile, sau cardurile pe care le au disponibile, sau pentru alte servicii ale bancii.

ING Bank a actualizat atat versiunea pentru iPhone, cat si cea pentru Android a aplicatiei Homebank, astfel ca toti clientii care o folosesc, de pe diverse modele de telefoane, se pot bucura de noutati. Veti vedea de la bun inceput ca aplicatia Homebank a celor de la ING Bank are o noua interfata, cu foarte multe schimbari pentru meniurile accesibile prin scurtaturi, logare imediata dupa deschiderea ei, plus un design care arata ceva mai modern.

ING Bank: IMPORTANT Anunt pentru TOTI Clientii din Romania

ING Bank nu mai are in aplicatia Homebank acesata o pagina principala cand ea este deschisa, ci se face imediat logarea in cont, in interfata pe care o stiam, dar usor modernizata. Meniul de navigare regandint de ING Bank vine cu scurtaturi spre alte sectiuni integrate pentru a vedea mai usor ceea ce avem nevoie, iar asta e o modificare buna pentru ca foarte multe dintre optiunile utile trebuiau cautate printre meniurile vechi, iar experienta era proasta.

“Lansăm prima versiune Home’Bank din vârful canapelei, așa că suntem extra entuziasmați să descoperi:

  • Un nou login floare la ureche, mai ales pentru autentificare biometrică.
  • Navigare mai simplă: cu noul meniu orizontal ai tot ce-ți trebuie exact unde trebuie.
  • Noua secțiune “Am o întrebare” – plină de răspunsuri care te scot din încurcătură.
  • Informațiile potrivite la locul potrivit: am pus bine, în meniul Mai multe, lucrurile de care n-ai nevoie chiar la fiecare login.”

ING Bank a schimbat in totalitate aplicatia pe care o ofera pentru terminale mobile, ceea ce pana la urma nu e o idee chiar atat de rea, mai ales ca era nevoie de eliminarea anumitor elemente de acolo. Noua versiune a aplicatiei Homebank a celor de la ING Bank este mult mai simpla, pare usor mai rapida, si e mai usor de folosit, ceea ce pana la urma conteaza cel mai mult pentru cei care vor sa aiba acces rapid la tot ceea ce are de oferit ea.

ING Bank a lucrat la aceasta aplicatie si in perioada in care au fost impuse masuri de restrictie de deplasare, si aparent unii angajati au lucrat de acasa, dar chiar si asa, e destul de bine inchegata.