Raiffeisen Bank: ATENTIE, Anuntul IMPORTANT pentru Clienti

Raiffeisen Bank are o atentionare foarte importanta pentru clientii sai din Romania, iata ce spune banca, si ce trebuie sa stie toata lumea acum.

Raiffeisen Bank dezactivare

Raiffeisen Bank are un anunt extrem de important pentru toti clientii sai din Romania, iar asta pentru ca s-a ajuns in punctul in care ai sai utilizatori de servicii trebuie sa stie ce se intampla. Raiffeisen Bank a anuntat inca de acum vreo luna ca pe 15 iunie inchide vechile aplicatii de internet banking, iar toti clientii ar trebui sa faca trecerea la Smart Mobile, noua sa aplicatie pentru folosirea serviciilor bancare de pe telefoane mobile, si nu numai.

Raiffeisen Bank a tot facut anunturi cu privire la aceasta trecere foarte importanta, insa daca pana acum n-ati facut recerea la noua aplicatie pentru internet banking, ar trebui sa o faceti imediat. In mod teoretic, incepand de maine n-ar trebui sa mai functioneze vechle aplicatii de internet banking pe care cei de la Raiffeisen Bank le-au oferit pentru clientii din toata Romania, deci ar fi bine sa faceti chiar de acum trecerea la Smart Mobile pentru a nu ramane exclusi.

Raiffeisen Bank: ATENTIE, Anuntul IMPORTANT pentru Clienti

Raiffeisen Bank le permite clientilor sa faca cu Smart Mobile tot ceea ce au facut si cu versiunile anterioare ale aplicatiilor, ba mai mult are si cateva noi schimbari care sunt de bun augur. Raiffeisen Bank le ofera deasemenea zero comisioane clientilor care au conturi curente Zero Tot si Zero Simplu, asta desigur doar in Smart Mobile, insa exista si curs BNR preferential pentru cei care vor sa faca schimburi valutare, astfel ca va puteti bucura si de asta.

Raiffeisen Bank prezinta cateva beneficii pe care Smart Mobile le aduce pentru clientii din Romania, insa principalul motiv pentru a face upgrade are la baza faptul ca in lipsa unei asemenea decizii, ramaneti fara servicii. Raiffeisen Bank impune folosirea Smart Mobile incepand de maine, asa ca daca n-ati facut trecerea la noua aplicatie, nu veti avea de ales decat sa ramaneti fara serviciile vechi, asta desigur daca nu cumva va fi extinsa perioada de upgrade.

Raiffeisen Bank spune ca activarea Smart Mobile se face foarte simplu, insa daca aveti nevoie de ajutor, contactati banca prin liniile de suport telefonic, sau in ultima instanta, mergeti intr-o agentie a sa.