Planeta Mercur: NASA face un Anunt INCREDIBIL pentru Omenire

Planeta Mercur are parte de un anunt incredibil venit de la NASA pentru intreaga omenire, iata ce mister au reusit sa desluseasca acum cercetatorii.

Planeta Mercur neutroni

Planeta Mercur este in centrul unui anunt incredibil venit de la NASA, agentia spatiala europeana luand foarte multa lume prin surprindere cu o decizie care nu era tocmai usor de ghicit de catre multe persoane. Planeta Mercur a avut intre 2011 si 2015 in orbita o nava spatiala numita MESSENGER, ea fiind trimisa acolo de catre cei de la NASA pentru a o studia, impreuna cu Venus, iar acum agentia spatiala are si un anunt surprinzator in legatura cu ele.

Planeta Mercur ar putea ajuta NASA sa calculeze cat de mult “supravietuiesc” neutronii in afara unui nucleu atomic in spatiul cosmic, agentia spatiala americana incercand sa foloseasca o noua metoda de calcul pentru a rezolva un mare mister. Cercetatorii stiu ca neutronii se descompun in maxim 15 minute atunci cand sunt in afara unui nucleu atomic, insa nu au reusit sa calculeze pana acum perioada exacta in timp, iar datele preluate de langa planeta Mercur si planeta Venus ar fi de foarte mare ajutor pentru cei de la NASA.

Planeta Mercur: NASA face un Anunt INCREDIBIL pentru Omenire

Planeta Mercur are in orbita sa, pe unde a trecut si nava MESSENGER pana in 2015, foarte multi neutroni rezultati din ciocnirea particulelor cu cantitati mari de energie care s-au lovit de planeta. Analizand datele preluate de catre nava MESSENGER pe masura ce aceasta se indeparta de planeta Mercur, sau Venus, cei de la NASA vor sa vada cati dintre neutroni se aflau la distante mai mari de aceasta, calculand astfel si cat ei sa reziste in anumite perioade de timp.

“Nava spațială MESSENGER a orbitat pe Mercur din 2011 până în 2015 și a zburat de Venus pe drumul de acolo, luând măsurători de neutroni în vecinătatea celor două planete. Neutronii sunt produși în reacții declanșate de particule cu energie mare din spațiul care se trântesc în planete. Măsurând modul în care numărul de neutroni detectați a scăzut pe măsură ce nava spațială a ajuns mai departe de fiecare planetă, cercetătorii au estimat cât de rapid au dispărut acele particule.”

Planeta Mercur a ajutat pana acum NASA sa faca o analiza preliminara in baza careia cercetatorii ar fi stabilit faptul ca neutronii pot rezista pana la 13 minute in afara nucleului atomic. Datele sunt destul de consistente cu cele obtinute in baza altor studii facute de catre cercetatori pentru a descoperi perioada lor de “supravietuire”, insa datele preluate de langa planeta Mercur, sau chiar Venus, le-ar putea fi de foarte mare ajutor pentru a deslusi misterul.

Planeta Mercur are deja trimisa o noua nava spatiala de catre europeni si japonezi pentru a ii analiza orbita, insa ramane de vazut ce anume ne va putea dezvalui si ea.