Planeta Jupiter: Nou VIDEO INCREDIBIL Publicat de catre NASA

Planeta Jupiter are prezentat intr-un nou clip video incredibil al NASA una dintre cele mai importante descoperiri de pana in momentul de fata.

Planeta Jupiter are prezentat un clip video incredibil de catre cei de la NASA, care ne arata ceva ce este imposibil de vazut de catre oameni cu ochiul liber, dar ceva ce este cu adevarat impresionant. Mai exact, cei de la NASA au folosit sonda spatiala Juno pentru a surprinde campul magnetic pe care planeta Jupiter il are, si puteti vedea ca vorbim despre o complexitate impresionanta pentru ceva ce putina lume credea ca e posibil.

Planeta Jupiter are un camp magnetic mai complex decat ar fi crezut foarte multi cercetatori, iar clipul video de mai sus, facut de catre cei de la NASA, ne dezvaluie cam cum se prezinta situatia pentru planeta. Spre deosebire de Pamant, planeta Jupiter are mai multi poli magnetici, toti acestia formand campul magnetic al planetei, cel care o protejeaza de diverse obiecte care vin din intregul univers, dar si de radiatiile soarelui.

Planeta Jupiter: Nou VIDEO INCREDIBIL Publicat de catre NASA

Planeta Jupiter are prezentate in culorile rosu si albastru regiunile cu campuri magnetice pozitive si negative, ele fiind prezentate sub forma unor linii imaginare care conecteaza polul nord de polul sud al planetei. Practic, acolo totul se intampla intr-un mod complet diferit fata de ceea ce vedem in momentul de fata pentru Pamant, iar planeta Jupiter i-a surprins pe cercetatori cu modul in care are format campul sau magnetic complex.

Planeta Jupiter este, poate, singura planeta din sistemul nostru solar care are un camp magnetic atat de complex, insa desigur ca pana acum n-au aparut si explicatii care sa ne spuna cum anume s-ar fi format el intr-un asemenea mod. Cercetatorii de la NASA au analizat cu foarte mare atentie campul magnetic pe care planeta Jupiter il are, astfel ca ramane de vazut in ce masura vom mai vedea si alte explicatii cu privire la ceea ce se intampla acolo.

Planeta Jupiter este cea mai mare din sistemul nostru solar, ramane in continuare sub monitorizarea atenta a navelor spatiale ale celor de la nasa, asa ca vom afla cu siguranta mai multe secrete pe care inca le ascunde.