Carrefour: ATENTIONAREA de ULTIMA ORA pentru Toti Romanii

Carrefour isi atentioneaza clientii din toata Romania printr-un anunt de ultima ora, iata ce problema serioasa trebuie sa fie in atentia romanilor.

0

Carrefour frauda

Carrefour a facut o atentionare de ultima ora pentru toti romanii, si vorbim despre un mesaj foarte important care ar trebui sa fie cunoscut de catre toata lumea in acest moment. Cei de la Carrefour au publicat un mesaj de atentionare cu privire la un concurs online care este atribuit companiei, dar care in realitate este facut de catre o entitate necunocuta care vrea sa profite de naivitatea romanilor pentru a le fura datele, sau poate chiar si banii.

Carrefour spune ca acest concurs, care este gandit pentru a da de inteles ca este facut de catre companie, le promite oamenilor ca vor castiga un telefon Samsung GALAXY S20 daca participa, dar aceasta este o minciuna. Conform celor de la Carrefour, oamenilor li se cere sa completeze un sondaj de opinie pentru a participa la concurs, mesaje pentru promovarea sa fiind trimise prin Facebook Messenger, SMS, si cel mai probabl inclusiv aplicatia WhatsApp.

Carrefour: ATENTIONAREA de ULTIMA ORA pentru Toti Romanii

Carrefour spune ca in momentul de fata investigheaza intreaga situatie pentru a afla cine incearca sa se foloseasca de imaginea sa pentru a promova acest concurs abuziv. Desigur ca aici este implicata si politia pentru a incerca sa afle informatii cu privire la persoanele care se afla in spatele acestei metode e a fura informati de la oameni, dar e bine ca de la Carrefour vine o alerta cu privire la faptul ca acel concurs este complet fals.

Dragi clienți, circulă în mediul online un mesaj conform căruia Carrefour oferă drept premiu un Galaxy S20, ca urmare a…

Publicată de Carrefour pe Luni, 27 iulie 2020

Carrefour este doar una dintre marile companii din Romania care are imaginea folosita in diverse concursuri dubioase care nu au vreo legatura reala cu compania. Din pacate romanii cad in plasa foarte multor concursuri de acest gen, iar Carrefour, Kaufland, LIDL, DIGI, Orange, Vodafone, Telekom, isi alerteaza de fiecare data clientii cu privire la faptul ca unele dintre concursurile care apar pe internet nu au vreo legatura cu activitatea lor.

Carrefour nu prea poate face mare lucru pentru a opri concursurile de acest gen daca ele sunt gazduite pe website-uri diverse, asa ca protectia principala trebuie sa vina de la oameni.