Telekom: IMPACTUL Deciziei foarte IMPORTANTE pentru Clienti

Telekom a dezvaluit o serie de informatii importante cu privire la grupul de companii care avtieaza in Romania, iata ce a declarat pentru toata lumea.

Telekom dezabonati

Telekom, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii din Romania, a anuntat recent rezultatele financiare pentru T2 2020, iar impreuna cu ele a dezvaluit si impactul unei decizii foarte importante din primele luni ale anului. Dupa cum prea bine stiti deja, cei de la Telekom au decis la inceputul anului sa renunte la colaborarea cu Discovery, pierzand o serie de posturi de televiziune in urma ei, printre care si Eurosport, iar unii clienti au fost foarte suparati.

Telekom a spus atunci ca n-a existat un impact mare asupra numarului de abonati ai serviciilor de televiziune, afirmand in prima parte a anului ca un numar foarte mic de clienti a reziliat contractele din cauza acestei decizii. Telekom nu a mai spus nimic de atunci, insa rezultatele financiare pentru T2 2020 ne arata o scadere cu 140.000 de clienti a bazei de clienti care folosesc servicii de televiziune furnizate de catre grupul de telecomunicatii din Romania.

Telekom: IMPACTUL Deciziei foarte IMPORTANTE pentru Clienti

Telekom spune ca aceasta scadere este datorata transferarii bazei de clienti catre tehnologii “orientate spre viitor”, cum ar fi IPTV, pierderea fiind mai mare pe segmentul DTH, deci unii clienti n-au mai fost numarati ca si clienti, teoretic,. Scaderea este una insemnata, si daca nu are la baza renuntarea la Discovery, atunci intr-adevar impactul acelei decizii ramane inexistent, dar nu se spune nimic despre asta in comunicatul companiei, ci se vorbeste de scadere si de un aparent transfer.

Telekom a inregistrat si in T1 2019 o scadere de 5.7% a bazei de clienti fata de T1 2018, deci de 2 ani de zile compania pierde clienti pe partea de servicii de televiziune, indiferent de motive. Aceasta nu e tocmai o veste buna pentru Telekom, dar nici pentru Orange, care ar fi incheiat deja un acord pentru cumpararea diviziei de servicii fixe, care include si partea de televiziune, dar probabil ca pretul de achizitie va fi ajustat in concordanta cu pierderile.

Telekom a anuntat totusi rezultate financiare surprinzator de bune pentru situatia economica in care ne aflam, disparitia unor clienti neparand sa afecteze substantial banii facuti de grup.