BANCA Transilvania: Anuntul UIMITOR pentru Clientii Romani

BANCA Transilvania are un anunt uimitor pentru toti clientii sai din Romania, iata ce a dezvaluit banca in premiera pentru toata lumea, si ce inseamna.

BANCA Transilvania brigada

BANCA Transilvania isi surprinde clientii din toata Romania cu un anunt uimitor, unul care ne arata totusi cat de departe s-a ajuns in ceea ce priveste chiar si oferirea de servicii bancare in era tehnologiei. Cei de la BANCA Transilvania aduc in atentia clientilor din toata Romania faptul ca au la dispozitie nu mai putin de 6 chatbots pe care ii pot folosi pentru a obtine diverse informatii de care au nevoie, si a rezolva eventual unele probleme stringente.

BANCA Transilvania spune ca acesti 6 chatbots, unii disponibili pentru angajati, si altii pentru clienti, au oferit 20 de milioane de raspunsuri la intrebarile oamenilor, o cifra impresionanta care ne arata si cat sunt de folositi. BANCA Transilvania a gandit acesti chatbots pentru a ajuta oamenii sa gaseasca rapid informatii, atat intern, cat si extern, si pentru a mai reduce din congestionarea serviciului de relatii cu clientii, in special in prima parte din an.

BANCA Transilvania: Anuntul UIMITOR pentru Clientii Romani

BANCA Transilvania are 6 chatbots numiti Livia, Raul, Ino, Aida, acelasi raul cu scop diferit, si David, primii 3 fiind dedicat ajutarii clientilor, in timp ce ultimii 3 sunt ganditi pentru a-i ajuta pe angajatii bancii. Pentru fiecare dintre acesti chatbots, cei de la BANCA Transilvania au prezentat si cateva cifre privind “economiile” in timp, sau bani, atat pentru institutie, cat si pentru clienti, prin simpla folosire a lor in loc sa mearga la o sucursala, sau sa foloseasca servicii de relatii cu clientii.

Care este povestea lui Raul și a Liviei, c̶o̶l̶e̶g̶i̶i̶ chatboții de la BT? 😊 Cu ce te ajută ei în timp real?Îți spunem totul în #WhitePaper 👉 bit.ly/35O8mnO

Publicată de Banca Transilvania pe Luni, 21 septembrie 2020

BANCA Transilvania a intrat foarte serios in era tehnologiei cu acesti roboti digitali pe care ii are activi deja atat pentru clienti, cat si pentru angajati, iar acesta este un lucru foarte bun deoarece ne arata ca si in Romania pot fi oferite servicii de acest gen. BANCA Transilvania nu este singura banca la care sunt disponibili chatbots, si nici singura companie cu milioane de clienti in Romania care are asa ceva, dar se dovedeste totusi ca ei sunt foarte utili.

BANCA Transilvania a investit sume serioase pentru a-si crea aceasta brigada de chatbots, si cu siguranta va mai investi pentru ca ei sa ramana functionali, si sa ii ajute pe clientii din toata Romania sa isi rezolve problemele pe care le au.