Planeta Venus: Anunt ULUITOR, Viata Transportata de pe Pamant

Planeta Venus are parte de un anunt uluitor astazi, oamenii de stiinta afirmand ca viata a ajuns acolo de pe Pamant, iata cum s-ar fi intamplat asta.

Planeta Venus transport

Planeta Venus a fost saptamana trecuta in centrul unui uluitor anunt, oamenii de stiinta dezvaluind ca au descoperit in premiera, in atmosfera planetei, substante care ar sugera faptul ca acolo ar putea exista forme de viata. Vorbim despre o presupunere, deocamdata, a oamenilor de stiinta, care nu au reusit sa obtina vreo proba din atmosfera de pe planeta Venus, insa ceea ce ne spun ei este cu adevarat interesant, din multe puncte de vedere.

Planeta Venus are fosfina in atmosfera sa, la altitudini la care presiunile sunt similare cu cele inregistrate pe Pamant la nivelul marii, deci vorbim despre o descoperire impresionanta facuta de catre cercetatori. Mai interesant decat atat este faptul ca acele forme de viata, indiferent de care ar fi ele, ar fi putut ajunge acolo direct de pe Pamant prin intermediul asteroizilor care au trecut pe langa cele doua planete, dar nu doar atat.

Planeta Venus: Anunt ULUITOR, Viata Transportata de pe Terra

Planeta Venus este cea mai apropiata de Pamant in sistemul solar, astfel ca acum oamenii de stiinta spun ca e posibil ca rocile cosmice care au trecut prin apropierea planetei noastre sa fi purtat cu ele diverse microorganisme catre Venus. Vorbim despre o teorie foarte interesanta, dar si foarte greu de probat, iar asta pentru ca nimeni nu stie 100% sigur daca lucrurile au stat asa, sau daca pe planeta Venus au ajuns forme de viata intr-un alt mod, sau s-au format acolo.

Planeta Venus a fost lovita de asteroizi de-a lungul existentei sale, la fel ca si Pamantul, iar din moment ce unii asteroizi s-au apropiat la distante foarte mici de planeta noastra, ar fi putut lua cu ei inclusiv microorganisme din atmosfera. Desigur ca teoria este una surprinzatoare, insa pentru ca vorbim si despre o prima posibila descoperire de viata pe planeta Venus, s-ar putea sa existe totusi si putin adevar in aceasta poveste a oamenilor de stiinta.

Planeta Venus ar putea avea unele confirmari pentru posibila existenta a microorganismelor oferite de catre nava BepiColombo trimisa de japonezi spre Mercur, dar ea nu va ajunge acolo decat peste cateva luni.