Gaura Neagra: Studiul MINCINOS ce a PACALIT Intreaga Omenire

Gaura neagra a fost folosita ca subiect pentru un studiu mincinos care a pacalit toata omenirea, iata ce informatii au indus in eroare pe toata lumea.

gaura neagra pamant

Gaura neagra este unul dintre cele mai greu de studiat obiecte din univers, asta pentru ca in primul rand sunt foarte greu de detectat, si in al doilea rand pentru ca se afla la distante foarte mari in raport cu Pamantul, si sunt greu de observat. Un recent studiu fals, publicat de catre oameni fara pregatire stiintifica, sustine ca in centrul Pamantului s-ar afla o gaura neagra mare, ceea ce desigur ca nu este adevarat in niciun fel, pentru ca noi n-am fi existat.

Gaura neagra este un obiect urias din univers care inghite tot ceea ce ajunge in apropierea sa, fortele sale gravitationale fiind atat de puternice incat atrag orice spre interiorul sau, iar de acolo nimeni nu stie exact unde ajung. E imposibil ca o gaura negra sa existe in centrul unei planete, iar asta pentru ca ar fi devorat intreaga planeta, deci ea nu ar mai fi existat, astfel ca teoria in sine e bazata pe absolut nimic real, si e complet falsa, dupa cum multi stiau.

Gaura Neagra: Studiul MINCINOS ce a PACALIT Intreaga Omenire

Gaura neagra este totusi un subiect interesant pentru multi, asa ca unele persoane au fost foarte usor pacalite de acest studiu fals, si au inceput sa il distribuie la scara destul de larga, ceea ce desigur ca a generat si multe probleme. Desigur ca toti cei care stiu ce inseamna o gaura neagra au trecut peste informatie ca si cum n-ar fi existat, astfel ca unii nu s-au lasat pacaliti de informatiile false care au circulat, dar e bine sa stiti ce se mai distribuie.

Gaura neagra cea mai apropiata de Pamant, din cate se stie pana acum, este in centrul galaxiei Calea Lactee, ea fiind la foarte multi ani lumina de noi, si asta e bine, pentru ca nu ne afecteaza in mod direct. Daca Pamantul ar fi orbitat o gaura neagra apropiata, e foarte posibil ca viata noastra sa fi fost cu foarte mult diferita, daca ar mai fi existat, astfel ca e bine ca nu avem vreuna semenea obiect periculos din univers prin apropierea noastra.

Gaura neagra ramane in continuare un obiect de interes pentru cercetatori, insa mai mult ca sigur nu vor descoperi ca exista vreuna chiar in centrul Pamantului, sau in centrul vreunei alte planete din univers.