Planeta Jupiter: INCREDIBIL VIDEO al NASA care te va UIMI

Planeta Jupiter este prezentata astazi intr-un incredibil video publicat de catre NASA, iata cum reuseste agentia spatiala americana sa ne uimeasca.

Planeta Jupiter are astazi parte de un clip video care ne dezvaluie o prezentare extrem de interesanta cu privire la ceea ce multi nu au reusit sa vada intr-o asemenea maniera de la corpul cosmic atat de indepartat. In clipul video de mai sus puteti vedea planeta Jupiter intr-o inregistrare facuta de catre nava spatiala Juno, una pe care cei de la NASA au publicat-o abia acum pentru a ne dezvalui cat de impresionanta este planeta atat de indepartata.

Planeta Jupiter este survolata de catre nava spatiala Juno de cativa ani de zile, si dupa cum prea bine ati vazut de-a lungul timpului, cei de la NASA au publicat o varietate de imagini in care ne-au prezentat unele dintre secretele sale. Nici macar NASA nu stie toate secretele pe care planeta Jupiter le ascunde, insa clipurile video de acest gen ne ajuta sa intelegem mult mai bine ceea ce se afla la o atat de mare distanta fata de Pamantul nostru.

Planeta Jupiter: INCREDIBIL VIDEO al NASA care te va UIMI

Planeta Jupiter este prezentata aici folosind 41 de imagini preluate de la camera montata pe nava spatiala Juno, ele fiind proiectate intr-o sfera, si apoi modificate pentru a ne putea reda imaginea pe care o vedem acum. Planeta Jupiter este una dintre cele mai impresionante din intregul sistem solar, dar ceea ce vedem aici este o noua dovada a faptului ca suntem extrem de mici in univers, si ca inca nu stim foarte multe despre el, din pacate.

Planeta Jupiter este una atat de impresionanta, care ascunde atat de multe secrete incat e normal ca si interesul vis-a-vis de ea sa fie unul foarte mare, iar de aceea NASA o monitorizeaza constant de la distanta. Planeta Jupiter are foarte multe imagini si clipuri video inregistrate de catre cei de la NASA, multe fiind publicate de-a lungul timpului, insa acest clip video este unul dintre cele mai impresionante de pana in momentul de fata.

Planeta Jupiter va ramane in continuare sub stricta supraveghere a NASA, si ramane doar sa vedem ce anume va mai putea fi descoperit de catre agentia spatiala americana pentru intreaga omenire.