Gaura Neagra: INCREDIBILA Descoperire care a SOCAT Omenirea

Gaura Neagra descoperita de catre oameni de stiinta recent ascunde un trecut intunecata, iata ce observatie a lor a socat oamenii din toata lumea.

gaura neagra socat

Gaura neagra ramane unul dintre obiectele cele mai importante si surprinzatoare din tot universul, iar asta din cauza modului in care sunt gandite obiectele de acest gen, iar o noua descoperire ne arata cat de multe inca nu stim in legatura cu ele. Conform unei descoperiri recente facute de catre oamenii de stiinta, o gaura neagra dintr-o zona indepartata a universului a blocat in jurul sau nu mai putin de 6 galaxii in perioada de formare a universului.

Gaura neagra despre care vorbim acum este una supermasiva, adica cel mai mare tip de obiect de acest gen care exista in univers, iar descoperirea de acum vizeaza perioada de pana la 1 miliard de ani de la formarea universului. Cercetatorii spun ca gaura neagra care a blocat aceste 6 galaxii a intins o “panza de paianjen” plina de gaze, care se intindea pe o distanta de 300 de ori mai mare decat cea pe care o are Calea lactee in momentul de fata.

Gaura Neagra: INCREDIBILA Descoperire care a SOCAT Omenirea

Gaura neagra a eliminat gaze foarte dense pentru a bloca aceste galaxii in jurul sau, iar cercetatorii spun ca totul ar avea la baza materia intunecata care exista in univers, dar pe care deocamdata ei nu o pot observa clar. Oamenii de stiinta au ajuns si la concluzia ca o gaura neagra de acest gen s-a putut forma doar intr-un halou de materie intunecata, ajungand sa creasca in dimensiuni multumita ei, iar asa a reusit mai apoi sa blocheze 6 galaxii in jurul sau.

“Această cercetare a fost condusă în principal de dorința de a înțelege unele dintre cele mai provocatoare obiecte astronomice – găurile negre supermasive din universul timpuriu. Acestea sunt sisteme extreme și până în prezent nu am avut nicio explicație bună pentru existența lor. Descoperirea noastră susține ideea că cele mai îndepărtate și masive găuri negre se formează și cresc în halouri masive de materie întunecată în structuri la scară largă și că absența unor detectări anterioare ale unor astfel de structuri s-a datorat probabil limitărilor observaționale.”

Gaura neagra despre care vorbim acum ar avea o masa de cateva miliarde de ori mai mare decat cea a soarelui, si este cu mult mai mare decat cea din centrul galaxiei Calea Lactee, din moment ce a putut bloca 6 galaxii in jurul sau. Vorbim despre o gaura neagra atat de mare incat ar fi putut, cel mai probabil, sa inghita toate acele galaxii, dar oamenii de stiinta nu au prea multe detalii cu privire la ceea ce s-a intamplat cu miliarde de ani in urma in univers.

Gaura neagra, dupa cum v-am spus, este unul dintre obiectele cele mai misterioase din univers, oamenii de stiinta invatand aproape zilnic cate ceva nou in legatura cu ele, si asta ne ajuta pe toti sa le intelegem mult mai bine.