BCR Romania: IMPORTANTUL Mesaj pentru TOTI Clientii Romani

BCR Romania are un foarte important mesaj pentru toti clientii sai din toata tara, iata ce trebuie sa stii imediat, si cum de afecteaza decizia luata de banca.

0

BCR Romania asteptare

BCR Romania are un foarte important mesaj pentru toti clientii sai din toata Romania, unul despre care ar trebui sa stii acum pentru ca este vorba despre o schimbare extrem de mare care a fost impusa de ceva vreme. Mai exact, in cazul in care nu ai aflat deja, vizitele in agentiile BCR Romania se fac exclusiv cu o programare prealabila din cauza pandemiei de Coronavirus, astfel ca daca ai o problema, nu mai poti merge direct intr-o agentie pentru a o rezolva.

BCR Romania a impus aceasta obligatie de efectuare a unei programari cu cateva saptamani in urma pentru ca situatia pandemiei de Coronavirus din Romania a impus o modificare substantiala pentru modul in care isi desfasoara activitatea. BCR Romania incearca sa ii protejeze atat pe clientii din Romania, cat si pe  anagajatii sai cu aceasta decizie, asa ca e important sa stiti ce se intampla, programarile putand fi facute direct de pe website-ul sau.

BCR Romania: IMPORTANTUL Mesaj pentru TOTI Clientii Romani

BCR Romania pune extrem de mare accent pe protejarea romanilor de Coronavirus, astfel ca desi ideea de a face o programare pentru a merge in oricare dintre agentiile sale pare rea, in realitate este una extrem de buna. In Romania nu mai exista vreo alta banca, separat de BCR Romania, care impune o masura de acest gen pentru clientii sai, insa e posibil sa vedem si alte banci care iau decizii de acest gen in viitor pentru a ne proteja pe toti.

BCR Romania ofera un proces foarte simplu pentru a inregistra programari pentru vizitele in oricare dintre agentiile sale, astfel ca oricine ar trebui sa aiba parte de o experienta cat se poate de simpla, lucru care conteaza cel mai mult. BCR Romania vrea sa le ofere romanilor o experienta cat mai buna pentru programarea si vizita intr-o agentie, dar recomanda apelurile telefonice, sau email-urile, catre serviciile sale d esuport pentru a rezolva probleme.

BCR Romania va continua acest sistem de programari pana in momentul in care numarul de noi cazuri de Coronavirus va scadea suficient de mult, adica undeva pana prin primavara anului viitor.