BANCA Transilvania: Anunt de ULTIMA ORA, ce TREBUIE sa Stii

BANCA Transilvania are un anunt de ultima ora pentru toti clientii sai din toata Romania, iata ce trebuie sa stii chiar acum, si ce trebuie sa faci.

0

BANCA Transilvania refuz

BANCA Transilvania are un nou anunt de ultima ora pentru toti clientii sai din toata tara, unul despre care trebuie sa stii chiar in acest moment pentru ca vine are menirea de a explica ceva ce multa lume nu stie. Cei de la BANCA Transilvania explica mai jos ce se intampla in cazul in care o tranzactie este refuzata la plata, sau este anulata, procedura care nu este cunoscuta in mod normal de catre clientii care-i folosesc serviciile in Romania.

BANCA Transilvania descrie o situatie in care plata a fost dublata in mod eronat, sau clientiul a cumparat un produs si nu l-a primit de la comerciant, acel produs nu corespunde descrierii, sau tranzactia respectiva a fost anulata. De la bun inceput BANCA Transilvania spune ca ar trebui contactat direct comerciantul de catre client pentru a se ajunge la o rezolvare a situatiei, deci primul telefon nu ar trebui sa fie catre banca, conform ei.

BANCA Transilvania: Anunt de ULTIMA ORA, ce TREBUIE sa Stii

BANCA Transilvania spune ca in cazul in care problema este rezolvata direct cu comerciantul la care a aparut problema, banii se pot intoarce mai usor la client decat in cazul in care se face un refuz la plata de la acesta. In cazul in care clientul BANCA Transilvania nu reuseste sa ajunga la o concluzie cu comerciantul la care a aparut problema, atunci singura solutie reala pentru el este sa apeleze la ajutorul bancii, prin telefon, sau mergand la o sucursala.

BANCA Transilvania spune ca in cazul in care ajunge la angajatii sai o cerere de a rezolva o problema privind un refuz de plata, va cere cel mai probabil documente justificative precum facturi, bonuri, sau orice altceva similar. BANCA Transilvania vorbeste si despre situatia in care observam tranzactii neobisnuite in conturile noastre, in aceasta situatie fiind necesar contactul direct al bancii pentru a rezolva cat mai rapid problema respectiva in conditiile cele mai bune.

BANCA Transilvania explica toate aceste detalii direct in cadrul website-ului sau, acolo unde are un blog in care vorbeste in detaliu despre problemele de acest gen, care apar pentru anumite tranzactii ale clientilor.