Gaura Neagra: PREMIERA cu FOTO INCREDIBILE Publicate de NASA

Gaura neagra descoperita de catre NASA este prezentata in imagini incredibile publicate in premiera, iata ce a fost observat de catre cercetatori.

Gaura neagra impreunare

Gaura neagra ramane, dupa cum v-am spus deja in repetate randuri, unul dintre misterioasele obiecte din univers despre care oamenii de stiinta continua sa invete, dar pe care nu le pot explica in totalitate deocamdata. Pentru a surprinde si mai mult omenirea, cei de la NASA au publicat recent doua imagini care ne arata o gaura neagra supermasiva in plin proces de a se ciocni de alta de dimensiuni similare, ceva ce nu a mai fost publicat vreodata.

Gaura neagra este in mod normal un obiect din univers care este foarte greu de observat, iar ciocnirea a doua gauri negre este ceva ce se intampla foarte rar, insa iata ca de aceasta data NASA va monitoriza un asemenea eveniment. NASA spune ca 3000 de ani lumina despart fiecare gaura neagra, insa ele sunt pe traiectorii de a se ciocni, undeva peste cateva milioane de ani, conform celor de la NASA, deci procesul e unul care va dura foarte mult.

Gaura Neagra: PREMIERA cu FOTO INCREDIBILE Publicate de NASA

Gaura neagra impreunare galaxie

Gaura neagra formata dupa ciocnirea celor doua gauri negre supermasive va fi una de dimensiuni uriase, iar procesul prin care ele se vor combina va crea unele dintre cele mai mari unde gravitationale din univers. Gaura neagra care va ramane in urma lor va fi una care ar putea genera probleme mari pentru stelele si planetele din galaxia in care rezida cele doua care se ciocnesc, iar evenimentul in sine ar putea genera distrugeri serioase pe unele corpuri cosmice.

“Galaxy NGC 6240 conține două supermasive #BlackHoles în proces de fuziune. Văzute ca „punctele” strălucitoare de lângă centrul acestei imagini, găurile negre sunt la doar 3.000 de ani lumină distanță. În cele din urmă, ei vor deriva împreună, formând o gaură neagră mai mare, la milioane de ani de acum încolo.”

Gaura neagra impreunare supermasive

Gaura neagra de proportii incredibile care va fi creata in urma acestui eveniment va domina respectiva zona din univers, insa poate ca pana cand se va forma, voma vea si nave spatiale care sa o poata vizita. Avand in vedere ca procesul de formare pentru aceasta gaura neagra va dura milioane de ani, e usor de inteles de ce descoperirea aceasta e una extrem de importanta, dar si un moment care va ramane in istorie in baza a ceea ce va urma in viitor.

Gaurile negre din univers sunt cautate in mod constant de catre NASA cu ajutorul telescopului spatial Chandra, cel care a descoperit si evenimentul acesta care se desfasoara totusi cu o viteza mult redusa.