BANCA Transilvania: Schimbare de ULTIMA ORA de la 1 Ianuarie

BANCA Transilvania are un anunt foarte important cu o schimbare de ultima ora pentru toti clientii, ea fiind impusa de la 1 ianuarie 2021 pentru Romania.

0

BANCA Transilvania dinamic

BANCA Transilvania i-a atentionat pe toti clientii sai din toata Romania in legatura cu o schimbare de ultima ora care ii afecteaza fara discriminare pentru ca vorbim despre o masura impusa in toata Romania. Mai exact, cei de la BANCA Transilvania, impreuna cu mai toate celelalte banci din Romana, i-au atentionat pe clienti ca incepand cu data de 1 ianuarie se vor schimba metodele de confirmare a platilor online ca parte a unei noi directive europene.

BANCA Transilvania trebuie sa respecte aceasta directiva europeana noua, astfel ca pentru confirmarea platilor online facute de catre clienti e necesara accesarea aplicatiei BT Pay, sau folosirea a doua parole. Prima metoda este cea mai simpla, clientii trebuind sa acceseze aplicatia BT Pay cand fac o plata online, si sa confirme din ea plata respectiva, BANCA Transilvania oferind optiunea de folosire a amprentei pentru confirmarea tranzactiei respective.

BANCA Transilvania: Schimbare de ULTIMA ORA de la 1 Ianuarie

BANCA Transilvania are si o a doua metoda, aceasta implicand folosirea a doua parole, una dinamica primita prin SMS de catre clienti, si o a doua care a fost setata de catre ei prin intermediul BT Pay. Practic, aici este introdus pasul suplimentar de introducere a parolei contului, care era cerut inainte pentru unele plati facute prin platformele de internet banking ale bancii, doar ca BANCA Transilvania acum impune acest pas si pentru platile online.

BANCA Transilvania impune acest sistem de plata pentru orice fel de plati facute online pe website-uri care au sistem 3D Secure integrat, si totul incepand cu data de 1 ianuarie 2021. In cazul in care un website nu are sistem 3D Secure implementat, atunci cei de la BANCA Transilvania ar putea evita sa impuna autorizarea platii online, sau ar putea refuza plata, asa cum fac anumite banci, totul din cauza noilor masuri de siguranta in materie de plati online.

BANCA Transilvania a facut aceasta modificare pentru toti clientii care-i folosesc serviciile bancare in Romania in momentul de fata, asa ca nimeni nu “scapa” de ceea ce se intampla in momentul de fata.