Netflix: Decizia Anuntata pentru Milioane de Oameni. Ce fel de Abonamente Noi Testeaza

Netflix a luat o decizie foarte importanta pentru milioane de oameni, iata ce fel de abonamente a decis sa testeze acum, si ce aduc ele nou.

Netflix segmentare

Netflix este cea mai mare platforma de streaming video la cerere, fara a incapea vreo discutie aici, peste 200 de milioane de oameni din intreaga lume folosind-o lunar pentru a urmari filme si seriale. Cei de la Netflix sunt mereu in cautare de noi metode prin care sa-si creasca baza de abonati, mai ales ca Disney+ a crescut intr-un an cat Netflix in vreo 4, astfel ca se intensifica lupta pe piata serviciilor de streaming, deci e nevoie de noutati pentru clienti.

Netflix s-a gandit ca solutia cea mai buna in toata aceasta lupta ar fi sa creeze o serie noua de abonamente pe care sa le testze, si unde putea sa faca asta mai usor decat in India, cu sute de milioane de potentiali clienti. Incepand de zilele trecute, sute de milioane de indieni au optiunea de a activa unul dintre cele doua noi abonamente pe care Netflix le ofera, ele avand preturi de 4 si respectiv 7 dolari pe luna, cu beneficii diferite in functie de banii platiti de catre abonati.

Netflix: Decizia Anuntata pentru Milioane de Oameni. Ce fel de Abonamente Noi Testeaza

Netflix ofera la pretul de 4.12 dolari un abonament care le permite indienilor sa vada filmele si serialele sale pe telefoane, tablete, sau laptop, in calitate HD, insa exista limitare la un singur dispozitiv pentru redare. Celalalt abonament noi pe care Netflix il testeaza costa 6.9 dolari si le permite indienilor sa vada continutul pe orice fel de dispozitiv, insa doar in format SD, si doar cu redare pe un singur dispozitiv, deci vizualizarea simultana pe mai multe e imposibila.

Netflix incearca sa le ofere indienilor mai multa versatilitate pentru abonamentele sale in ideea de a convinge mai multa lume sa le activeze, iar cum indienii nu cheltuie mult pe aceste servicii, ideea e buna. Limitarile pe care Netflix le impune au menirea de a justifica preturile mici pe care oamenii trebuie sa le plateasca, insa India este o piata foarte complicata, cu sute de milioane de potentiali clienti pe care se “bat” foarte multe platforme.

Netflix deocamdata nu a decis sa aduca abonamente de acest gen si in tarile cu utilizatori care au buzunare mai adanci, astfel ca ramane sa vedem ce anume ne va fi oferit in viitor.