Telekom: Anunt Oficial, ce Ofera Unic in Romania Clientilor

0

Telekom transparenta

Telekom a anuntat o premiera surprinzatoare pentru clientii din toata Romania, ceva ce desigur ca nu exista la vreun alt operator, si vine ca o veste grozava pentru toti cei care-i folosesc serviciile. Mai exact, cei de la Telekom au luat decizia de a le oferi clientilor din toata Romania posibilitatea de a vedea in aplicatia MyAccount cand anume urmeaza sa ajunga la ei tehnicianul pe care il asteapta pentru a le rezolva o problema tehnica.

Telekom a implementat in aplicatia MyAccount ceva ce pana acum vedeam doar in aplicatiile de livrat mancare, adica pozitia exacta pe harta a persoanei care urmeaza sa vina sa ne rezolve problemele. Desigur ca in alte tari acest lucru este disponibil de mult, chiar si la firmele de curierat, dar in Romania cei de la Telekom aduc asta in premiera pentru clientii care au probleme tehnice, fac o sesizare prin aplicatie, sau probabil si telefonic, si asteapta sa vina cineva sa le rezolve.

Telekom: Anunt Oficial, ce Ofera Unic in Romania Clientilor

Telekom surprinde in mod pozitiv cu aceasta noua functionalitate pe care o ofera pentru clientii sai din toata Romania, si cu ajutorul ei puteti sti mult mai exact daca tehnicianul e aproape de voi, va ajunge la timp, sau nu. Desigur ca aceasta functionalitate nu garanteaza ca nu vor exista intarzieri in venirea tehnicianului, sau chiar ca el nu va veni mai repede, insa chiar si asa, cei de la Telekom ofera ceva care mai mult ca sigur va ajunge si la alti operatori.

Telekom a anuntat totul prin intermediul unei postari publicate pe reteaua de socializare Facebook, iar tot acolo aveti si o serie de explicatii cu privire la ceea ce ar trebui sa stiti in legatura cu aceasta functionalitate noua. ideea din spatele implementarii ei este una extrem de buna, si asta pentru ca oricand pot aparea probleme in cazul programarilor de acest gen, si Telekom incearca sa aduca mai multa transparenta in ceea ce priveste rezolvarea problemelor clientilor.

Telekom stie foarte bine cat de important este pentru clienti ca ale lor probleme sa fie rezolvate in timp util, asa ca daca aveti nevoie de rezolvarea unor probleme tehnice, acum aflati mai transparent ce se intampla.