Kaufland: Anunt Oficial, ce Trebuie sa Stie Clientii Romani

Kaufland cooperare

Kaufland a publicat un nou anunt foarte important care ii vizeaza pe toti romanii din toata tara in momentul de fata, si asta in conditiile in care lantul de magazine vorbeste despre ceva de care multi ar putea avea nevoie. Acum cateva saptamani v-am spus ca dupa introducerea noilor restrictii in ceea ce priveste orarul magazinelor, dar si deplasarile pe timp de noapte, Kaufland a inceput sa promoveze serviciile care livreaza acasa produsele sale.

Kaufland vorbeste mai jos fix despre acest lucru, spunand ca in orasele in care magazinele se inchid la ora 18:00 din cauza ratei de incidenta mari, clientii Romania au posibilitatea de a alege livrarea prin Foodpanda, Glovo, Tazz. Kaufland stie foarte bine cat de utile pot fi aceste servicii de livrari pentru ca romanii sa isi primeasca rapid produsele pe care le doresc, chiar si de la hypermarket-uri, asa ca recomanda folosirea lor cand nu putem ajunge in magazinele sale.

Kaufland: Anunt Oficial, ce Trebuie sa Stie Clientii Romani

Kaufland stie foarte bine ca romanii nu au cum sa mai ajunga in magazine dupa ora 18:00 in localitatile afectate din moment ce totul este inchis, asa ca solutia sa este sa le ofere o alternativa pentru situatie. Desigur ca livrarile facute de catre Foodpanda, Glovo, Tazz, nu sunt gratuite, astfel ca oamenii trebuie sa adauge cativa zeci de LEI la cumparaturile facute in mod normal de Kaufland pentru a avea livrate acasa produsele pe care le doresc.

Kaufland incearca totusi sa ii ajute pe oameni sa aiba livrate acasa produsele dorite, si exista destui dornici sa plateasca pentru asta, si dovada e faptul ca serviciul Bringo a avut atat de mare succes. Daca acel serviciu s-a dovedit a fi de succes, de ce nu ar avea acelasi succes inclusiv Foodpanda, Glovo, sau Tazz, mai ales ca e nevoie de mai multe servicii de acest gen, in special in aceasta perioada, Kaufland fiind singurul lant de hypermarket-uri cu atatea care livrea de la el.

Kaufland are aici un urias avantaj fata de lanturile de hypermarket-uri concurente, iar asta pentru ca in cazul acelora nu exista la fel de multe servicii de livrare dornice sa faca asta.