Telekom: Oficial, Importanta Cerere facuta Clientiilor Acum

0

Telekom nemultumiri

Telekom are o foarte importanta cerere pentru toti clientii sai din toata Romania, si vorbim despre ceva care ar trebui sa ajunga la ochii si urechile tuturor oamenilor pentru ca vestile sunt importante. Mai exact, cei de la Telekom le cer clientilor din toata tara sa ajute compania sa descopere ce fel de probleme are in momentul de fata, iar asta pentru ca inclusiv acolo nu se considera ca totul e perfect, si se cauta solutii pentru toate problemele.

Telekom vrea sa afle de la clientii sai din toata Romania despre orice fel de probleme ar avea in folosirea serviciilor pe care le ofera, si a creat un chestionar special pe care oricine il poate accesa online. Telekom prezinta mai jos acest chestionar special care este accesibil oricui, si daca erati dornici sa va spuneti toate neplacerile create de folosirea serviciilor sale, ei bine acum aveti ocazia de a face acest lucru pentru ca problemele sa fie rezolvate.

Telekom: Oficial, Importanta Cerere facuta Clientiilor Acum

Telekom a inceput de vreun an sa puna accent foarte mare pe experienta de care au parte clientii care-i folosesc serviciile in momentul de fata, astfel ca e important sa stiti ce se intampla. In baza informatiilor care vin de la clienti, cei de la Telefkom ar trebui sa gaseasca si solutiile cele mai bune pentru tot ceea ce este raportat ca fiind in neregula, astfel ca tot ceea ce veti spune acolo ar trebui sa ajunga in atentia oamenilor cu putere de decizie.

Telekom va vinde in urmatoarele luni divizia sa de servicii fixe, insa cea de servicii mobile va ramane in continuare ca parte a subsidiarei din Romania, astfel ca in cazul sau ar trebui sa fie rezolvate orice fel de probleme. Situatia aceasta este una foarte interesanta, iar asta pentru ca nu toti operatorii de telecomunicatii incearca sa adune asemenea informatii de la clienti, asa cum face Telekom, deci ar fi bine sa profitati de aceasta situatie.

Telekom are in pagina sa speciala listat chestionarul pe care ar trebui sa il completati, si recomandarea este sa o faceti cat aveti timp pentru a reclama orice fel de probleme mari, sau mici.