BANCA Transilvania: Noua AVERTIZARE Serioasa pentru Clienti

BANCA Transilvania privat

BANCA Transilvania transmite o noua avertizare extrem de serioasa pentru clientii din toata Romania, iar despre ea trebuie sa afli daca ai un cont la banca pentru ca altfel poti avea probleme serioase. Cei de la BANCA Transilvania incearca sa ii convinga pe clientii din Romania sa nu cada in plasa campaniilor de tip phishing care sunt in plin proces de desfasurare in momentul de fata in Romania si care au facut destule victime pana acum.

BANCA Transilvania nici macar nu este la prima avertizare de acest gen pe care o transmite clientilor din toata Romania, iar asta pentru ca am mai vazut cateva pana acum pentru clientii romani. In toate cei de la BANCA Transilvania le recomanda clientilor, printre altele, sa nu isi dezvaluie datele cardurilor, sau PIN-ul acestora, catre persoane necunoscute deoarece ele pot fi folosite pentru transferuri bancare, plati online, sau fizice, ori retrageri de bani.

BANCA Transilvania: Noua AVERTIZARE Serioasa pentru Clienti

BANCA Transilvania le recomanda de multa vreme clientilor sa isi pazeasca foarte atent datele cardurilor, iar asta pentru ca in baza noilor reglementari europene PSD2, recuperarea banilor devine mai dificila. Asta se intampla pentru ca noile masuri de securitate implementate pentru protectia clientilor impun interactiunea lor pentru confirmarea de plati , sau transferuri, astfel ca se considera ca ei le fac, chiar si cand au conturile furate, deci BANCA Transilvaniane avertizeaza sa fim atenti.

BANCA Transilvania are si pe website-ul sau informatii cu privire la modul in care ar trebui sa ne protejam impotriva atacurilor de acest gen, o sumedenie de sfaturi fiind oferite de catre banca. Ele ar trebui sa fie in atentia noastra in aceasta perioada pentru ca numarul de atacuri de tip phoshing este in continua crestere, iar fara sfaturile BANCA Transilvania, sau ale altor banci, multi clienti pot avea probleme serioase din cauza hackerilor.

BANCA Transilvania va continua cel mai probabil sa ii atentioneze pe clienti in legatura cu pericolele la care sunt expusi, insa e nevoie si ca ei sa fie atenti la atacurile care ii vizeazain aceasta perioada.