AVERTIZAREA BANCA Transilvania pentru Clienti privind Amenintarea foarte Serioasa

AVERTIZAREA BANCA Transilvania Clienti Amenintarea Serioasa

BANCA Transilvania a emis astazi o avertizare extrem de serioasa pentru clientii sai din toata Romania, iar asta pentru ca aduce in imediata atentie a tuturor oamenilor din intreaga tara o foarte importanta amenintare despre care ei trebuie sa stie chiar acum, si asta pentru ca ea le poate aduce foarte multe batai de cap.

BANCA Transilvania le vorbeste clientilor din toata Romania despre amenintarea reprezentata de vishing, o metode prin care persoanele de rea credita pot incerca sa ne fure datele personale, sau banii, prin intermediul unor apeluri telefonice in care ne conving sa le furnizam aceste date.

Avertizarea pe care BANCA Transilvania o face este de a nu ne lasa pacaliti de aceste persoane, iar mai jos aveti o explicatie pentru ceea ce inseamna atacurile de tip vishing, si trebuie sa fim extrem de vigilenti pentru a nu ajunge vreodata sa avem datele compromise de asemenea oameni.

BANCA Transilvania spune ca persoanele care deruleaza atacuri de acest gen pot spune orice la telefon, si pot pretinde ca sunt orice fel de persoane, deci e foarte important sa cerem informatii detaliate despre identitatea lor, si in caz de orice fel de desuspiciune sa incheiem apelul telefonic fara a le dezvalui informatii personale.

Vishing-ul este atunci când cineva te sună cu o problemă și are nevoie de datele tale bancare pentru a o rezolva. Nu răspunde la apeluri suspecte și nu da nimănui datele tale bancare. Stay safe!

Vishing-ul are legătură cu telefonul. Este atunci când cineva care pretinde că este ceea ce nu este te sună cu o problema despre care spune că poate fi rezolvată în momentul în care comunici detalii despre contul bancar, de exemplu.

Tot pentru protejarea ta, dacă te sună cineva din străinătate și nu cunoști numărul, e mai bine să nu răspunzi.