Mesaj al E.ON Extrem de IMPORTANT care Vizeaza TOTI Clientii din Romania

Mesaj E.ON Extrem IMPORTANT Vizeaza TOTI Clientii Romania

E.ON le transmite un mesaj extrem de important clientilor din toata Romania in momentul de fata, unul despre care ar trebui sa stie toti cei care beneficiaza de serviciile companiei, iar asta pentru ca recomandarea de mai jos ne poate ajuta sa ne asiguram ca facturile care ne sunt emise lunar, reflecta realitatea.

E.ON explica mai jos faptul ca daca vrem sa platim lunar exact cat consumam, este recomandabil sa transmitem indexul de consum catre companie, iar asta pentru ca doar asa vom avea parte de o factura doar pentru consumul pe care l-am facut efectiv, nu pentru ceea ce avem mentionat in conventia de consum.

Daca transmitem in fiecare luna la E.ON Romania indexul autocitit, facturile pe care le vom primi vor avea datele exacte de consum, astfel ca in momentul in care este emisa o factura de regularizare, ea nu va avea vreo suma in plus de plata pentru noi, deoarece am transmis deja informatii exacte cu privire la consumul nostru.

E.ON Romania ii ajuta pe romani sa inteleaga cum trebuie sa transmita in mod cat mai corect informatiile de consum, iar asta pentru ca doar asa au sansa de a evita facturile de regularizare cu diferente mari de plata intre ceea ce s-a estimat pentru consum, si ceea ce s-a constatat cand a fost citit contorul lor.

Pentru o factura care sa reprezinte consumul realizat, te sfătuim să folosești lunar serviciul gratuit de autocitire index. Astfel nu plătești nimic în avans și eviți diferențele la facturile de regularizare. Fiecare loc de consum are alocat un interval de 7 zile calendaristice în care poți transmite indexul, înaintea datei de emitere a facturii.

Acest interval îți apare pe factura de consum și în contul E.ON Myline. Diferențele de consum înregistrate între două citiri efectuate de către Operatorul de Distribuţie sunt evidențiate în factura trimestrială de regularizare: fie ca diferență de plată, fie ca plată în avans, după caz.