Masurile BANCA Transilvania foarte IMPORTANTE pentru Binele Clientilor Romani

Masurile BANCA Transilvania IMPORTANTE Binele Clientilor Romani

BANCA Transilvania, cea mai mare banca comerciala din Romania si una dintre cele mai mari din Europa de Est, isi anunta in mod oficial toti clientii din intreaga tara in legatura cu masurile foarte importante pe care le-a luat pentru binele clientilor din tara, ele avand menirea de a ne proteja in situatiile actuale cu numeroase atacuri cibernetice.

BANCA Transilvania vorbeste mai jos despre masurile de securitate implementate pentru protejarea clientilor care folosesc serviciile online ale bancii in momentul de fata, ele fiind gandite intr-un asemenea mod incat sa nu ne strice experienta de utilizare, dar sa ne ofere totusi protectia de care avem nevoie cand le folosim.

Ceea ce face BANCA Transilvania nu este cu foarte mult diferit fata de ceea ce am vazut facut la alte banci din tara noastra, astfel ca nu ar trebui sa fim foarte surprinsi de ceea ce se intampla, iar asta pentru ca mai toate ofera solutii similare de protejare a clientilor care le folosesc serviciile in viata de zi, cu zi.

BANCA Transilvania incearca sa le ofere in mod constant tuturor clientilor cele mai bune solutii cand vine vorba despre servicii bancare online, dar care ofera si protectia necesara, astfel ca este bine sa si stim ceea ce se ofera inclusiv pe partea de securitate pentru ca banii nostri sa nu poata fi furati chiar de catre oricine.

Știm că nu sunt prea plăcute codurile unice de logare, limitarea numărului de încercări eșuate de autentificare, deconectarea automată după un timp de inactivitate într-o aplicație sau autentificarea multiplă atunci când e vorba de #bankingladistanță. Însă o facem pentru siguranța informațiilor tale și a banilor tăi prin investiții, know-how, monitorizare și managementul riscurilor.

Adoptăm și implementăm tehnologii moderne de protecție a aplicațiilor și de verificare a tranzacțiilor online și cu carduri. Lansăm constant soluții care asigură verificarea tranzacțiilor: SMS Alert, Blocare/deblocare card prin BT Pay, autentificare prin biometrie etc. Avem echipe dedicate: Securitate IT, Data protection, Antifraudă, Audit etc.