Vodafone: Instiintarea Oficiala de ULTIM MOMENT pentru Milioane de Clienti Romani

Vodafone isi instiinteaza in mod oficial clientii din toata Romania, iata ce anunt de ultim moment vine de la companie si ce trebuie sa stie clientii.

Vodafone Instiintarea Oficiala ULTIM MOMENT Milioane Clienti Romani

Vodafone, unul dintre grupurile de telecomunicatii cu cele mai mari numere de clienti in Romania la ora actuala, a decis sa emita o instiintare oficiala de ulti moment, prin care vrea sa aduca in atentia oamenilor o problema serioasa. Vorbim despre o problema legata de fraudele care afecteaza tot mai multi romani, cei de la Vodafone vorbind despre pasii pe care trebuie sa ii urmeze o persoana, in cazul in care a devenit victima unei fraude, sau furt, si a realizat acest lucru.

Vodafone spune ca, in situatia in care am fost victima unei fraude, sau furt, ar trebui sa contactam imediat compania, prin numerele de telefon *222 sau 0040 372 02 2222, astfel incat compania sa ia masurile necesare pentru a ne proteja. Daca ni s-a furat telefonul, atunci Vodafone spune ca poate fi blocata cartela SIM a acestuia, astfel incat sa nu se faca apeluri telefonice catre numere cu suprataxa, iar noi sa trebuiasca sa platim costul suplimentar asociat.

Vodafone: Instiintarea Oficiala de ULTIM MOMENT pentru Milioane de Clienti Romani

Vodafone ne transmite deasemenea ca, daca se intampla sa avem furate datele de logare in cadrul platformei MyVodafone, pot fi luate masuri pentru ca accesul la conturile noastre sa fie restrictionat temporar, daca si adresa de email asociata este compromisa. Asta ne asigura, de exemplu, de faptul ca nimeni nu va putea face reincarcari in reteaua Vodafone cu plata pe factura noastra, deci evitam sa avem costuri suplimentare nedorite, daca anuntam compania.

Vodafone incearca sa ii ajute pe clientii din Romania in orice fel de situatii in care au probleme din cauza furturilor, sau fraudelor, insa important este sa actionam la timp, inainte ca sume serioase de bani sa se adune ca si costuri suplimentare. In general, in asemenea situatii, cei de la Vodafone ajuta clientii, mai ales daca este vorba despre reincarcari sau apelari de numere din reteaua sa, dar totul depinde si de viteza de reactie a clientilor, in acest proces.

Vodafone are pe website-ul sau mai multe detalii cu privire la felul in care putem sa prevenim fraudele si pierderile serioase de bani, asa ca merita sa ne uitam cu atentie la detaliile care ne sunt puse la dispozitie de catre companie.