Electrica: Informatii Oficiale IMPORTANTE, cu Masuri de ULTIM MOMENT Vizand Clientii din Romania

Electrica transmite in mod oficial o serie de informatii importante cu masuri de ultim moment vizand clientii din Romania, iata ce ne spune noua.

Electrica Informatii Oficiale IMPORTANTE Masuri ULTIM MOMENT Vizand Clientii Romania

Electrica, principal furnizor de energie electrica si gaze naturale vizand milioane de romani din intreaga tara, a publicat o serie de informatii oficiale importante in care a inclus explicatii cu privire la masurile de ultim moment pe care le pot lua clientii. Vorbim despre masuri pe care Electrica le aduce in imediata atentie a tuturor romanilor in contextul in care acestia ajung in situatia de a observa masurari incorecte a contoarelor electrice instalate in locatii.

Electrica explica mai jos faptul ca, in cazul in care utilizatorii sesizeaza faptul ca echipamentele de masurare a distributiei de energie electrica inregistreaza informatii inexacte, ar trebui sa faca imediat o sesizare catre distribuitor. Dupa ce este primita sesizarea de catre distribuitor, Electrica spune ca acesta urmeaza sa trimita un reprezentant pentru a face o verificare in locatie si a vedea daca exista, sau nu, inregistrari eronate facute de catre aparatele de masurare

Electrica: Informatii Oficiale IMPORTANTE, cu Masuri de ULTIM MOMENT Vizand Clientii din Romania

Electrica spune ca este nevoie de acceptul clientului, dar si de prezenta acestuia, pentru ca verificarea sa fie facuta in locatie, astfel ca e important acest lucru deoarece in lipsa acestor lucruri, verificarile nu pot fi facute. Indiferent ce fel de constatari sunt facute in urma acestei verificari, ele se vor inscrie intr-un proces-verbal, care trebuie sa fie semnat atat de catre client, cat si de catre reprezentantul Electrica, el fiind baza unor eventuale modificari in facturi.

Electrica spune ca echipamentul asupra caruia exista suspiciuni de inregistrare incorecta a consumului, se demonteaza si se trimite la o verificare metrologica, deoarece doar in urma acesteia se poate dovedi daca exista probleme. Costurile acestei intregi proceduri sunt suportate de catre operatorul de distributie, in cazul acesta o companie subsidiara din cadrul grupului Electrica, astfel ca de la client nu se cere vreun ban pentru procedura.

Electrica spune ca un ordin emis de catre ANRE sta la baza recalcularii consumului in perioada in care aparatul de masurare a fost blocat, sau a functionat incorect, astfel ca trebuie sa asteptam dupa o asemenea decizie.