DEDEMAN, unul dintre lanturile de bricolaj cele mai mari din toata Romania, aduce in imediata atentie a milioane de romani faptul ca pot beneficia de serviciul “Ridicare din magazin”, conceput pentru cei care nu isi pot amana proiectele si au nevoie urgenta de produse pentru lucrari de bricolaj, constructii sau amenajari interioare.
DEDEMAN afirma ca aceasta optiune permite comandarea online si ridicarea produselor chiar in ziua respectiva, cu conditia ca plata sa fie inregistrata cu cel putin patru ore inainte de inchiderea magazinului. Serviciul este dedicat comenzilor online cu valoare minima de 50 de lei, ceea ce acopera de cele mai multe ori achizitiile necesare interventiilor rapide pe santiere sau la domiciliu.
Pentru a beneficia de “Ridicare din magazin”, clientul trebuie sa urmeze cativa pasi esentiali. In primul rand, este important sa selecteze magazinul fizic Din care doreste sa preia produsele si sa verifice disponibilitatea acestora. Aceasta informatie apare pe pagina fiecarui articol sub forma etichetei “Disponibil in magazinul fizic X – In stoc”.
DEDEMAN explica si ca, dupa confirmarea existentei pe stoc, clientul adauga produsele in cos direct de pe pagina de lista sau de pe pagina dedicata produsului. La pasul referitor la modalitatile de livrare, se bifeaza optiunea “Ridicare din magazinul fizic Dedeman X”. Ulterior, se finalizeaza cu succes plasarea comenzii si efectuarea platii online, fie prin card, fie prin ordin de plata (OP).
In situatia platilor prin ordin de plata, pregatirea comenzii incepe numai dupa confirmarea incasarii sumelor de catre Dedeman. DEDEMAN subliniaza faptul ca, odata ce plata este validata, clientul va primi un e-mail de confirmare care anunta pregatirea produselor pentru ridicare.
Explicatiile IMPORTANTE ale DEDEMAN privind o Masura Aplicata in Toate Magazinele din Romania
Astfel, printr-un simplu mesaj electronic, utilizatorul este informat in timp real despre stadiul comenzii sale. La sosirea in magazin, este suficient sa se prezinte la departamentul Livrari, unde va fi asistat de personalul specializat.
Totodata, in contextul dinamic al gestiunii de stocuri, pot aparea situatii exceptionale in care anumite produse sa devina indisponibile intre momentul comenzii si momentul ridicarii. Dedeman isi asuma angajamentul de a comunica prompt asemenea incidente si de a propune solutii alternative, in scopul minimizarii oricaror inconveniente.
DEDEMAN aduce in atentie si un aspect deosebit de important care este posibilitatea ca o alta persoana sa ridice comanda in numele celui care a plasat-o. In acest caz, clientul trebuie sa specifice, in campul “Informatii despre livrare” sau in rubrica “Alte informatii” de la finalizarea comenzii, numele si prenumele delegatului.
Pentru comenzile facturate pe persoana fizica (PF) sau persoana fizica autorizata (PFA), marfa se va elibera titularului comenzii doar in baza prezentarii actului de identitate si a mentionarii numarului comenzii.
Daca delegarea este necesara, persoana desemnata va trebui sa furnizeze angajatului din departamentul Livrari numarul comenzii, detalii despre continutul acesteia si sa prezinte actul de identitate. In plus, un sms sau un e-mail transmis catre numarul sau adresa de contact furnizata de angajatul Dedeman este obligatoriu pentru a atesta delegarea in numele clientului.
DEDEMAN spune ca pentru comenzile online facturate pe persoane juridice (PJ) sau organizatii neguvernamentale (ONG), regulile difera usor. Marfa se va elibera persoanei de contact mentionata la adresa de facturare sau livrare, tot pe baza prezentarii actului de identitate si a comunicarii numarului comenzii.
In situatia delegarii catre o alta persoana, aceasta trebuie sa prezinte delegatia de ridicare a marfurilor, insotita de actul de identitate, si sa comunice numarul comenzii online. De asemenea, Dedeman accepta primirea delegatiei prin e-mail, daca aceasta este transmisa de pe adresa cu care a fost plasata comanda.
Prin introducerea serviciului “Ridicare din magazin”, Dedeman raspunde cerintelor celor care au nevoie de un flux rapid si sigur pentru achizitiile necesare proiectelor de constructii sau amenajari.
Avantajul este clar: economisirea timpului si evitarea costurilor suplimentare de transport, in special atunci cand lucrarea nu suporta intarzieri. Cu o retea extinsa de magazine fizice in Romania, Dedeman ofera flexibilitate si promptitudine, sprijinind clientii in demararea si finalizarea lucrarilor in cel mai scurt timp posibil.