3 Notificari Oficiale de ULTIMA ORA ale Hidroelectrica cu Masuri Vizand Clientii Romani

Hidroelectrica a publicat 3 notificari oficiale de ultima ora cu masuri vizand clientii din toata Romania, ce decizii a luat compania de energie acum.

hidroelectrica esalonare plati fraude

Hidroelectrica, lider national in productia de energie electrica, a emis un anunt de informare extrem de important, prin care a decis sa ii avertizeze pe clienti cu privire la posibile incercari de frauda si clarifica procedurile corecte de plata a facturilor, dar si modalitatile de esalonare a platilor pentru situatii financiare dificile.

Hidroelectrica subliniaza ca in niciun caz nu solicita date bancare sau investitii prin SMS, WhatsApp, email sau telefon, recomandand clientilor sa contacteze organele abilitate pentru investigarea acestor tentative, astfel incat fraudele sa fie oprite, pentru a nu provoca daune lor, sau chiar companiei.

Hidroelectrica afirma ca orice cerere neobisnuita de furnizare a detaliilor bancare sau de investitii via SMS, WhatsApp, email sau apel telefonic trebuie considerata un semnal de alarma. Clientii care se confrunta cu astfel de mesaje sunt indemnati sa nu furnizeze informatii personale si sa sesizeze autoritatile competente pentru desfasurarea investigatiilor necesare.

Hidroelectrica vorbeste separat si despre faptul ca, pentru a asigura alocarea corecta a platilor si evitarea eventualelor erori, Hidroelectrica reaminteste ca detaliile de plata trebuie sa includa intotdeauna codul de contract si numarul facturii, indiferent de modalitatea aleasa: plata online, la ghiseu sau prin alte canale autorizate.

Platile care nu respecta aceste cerinte specifice, precum si modalitatile prezentate pe factura si pe site-ul oficial, pot fi procesate cu intarzieri, neprelucrate sau, dupa caz, returnate. Timpul maxim de procesare in sistemul informatic al companiei este de trei zile lucratoare de la efectuarea platii.

3 Notificari Oficiale de ULTIMA ORA ale Hidroelectrica cu Masuri Vizand Clientii Romani

Pentru informatii suplimentare referitoare la optiunile de plata puse la dispozitia abonatilor, Hidroelectrica directioneaza clientii catre sectiunea „Furnizare energie” de pe pagina web oficiala www.hidroelectrica.ro sau ii invita sa sune la numerele 021 9834 si 021 9861, disponibile de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00–20:00, cu exceptia zilelor de sarbatori legale.

Hidroelectrica aduce in atentie ca astfel, abonatii pot obtine detalii despre modalitatile si termenele de plata fara a risca sa cada victima unor escrocherii. In cazul in care valoarea facturilor depaseste posibilitatile financiare ale clientilor, Hidroelectrica ofera solutia esalonarii platilor.

Pentru aprobarea unui grafic de esalonare, clientii trebuie sa acceseze sectiunile „Furnizare energie – Client Casnic” sau „Furnizare energie – Client Business” de pe site-ul companiei, unde se afla formularul „Cerere esalonare plati”.

Dupa completarea documentului, cererea va fi transmisa pe email la adresa esalonari.casnici@hidroelectrica.ro pentru clientii casnici, respectiv esalonari.noncasnici@hidroelectrica.ro pentru clientii business, urmand ca un angajat Hidroelectrica sa preia solicitarea.

Hidroelectrica spune ca la primirea cererii echipa sa analizeaza si verifica documentele atasate, apoi transmite clientului conventia de esalonare propusa, fie prin email, fie prin posta, in functie de optiunea selectata. Dupa primire, clientul trebuie sa semneze conventia si sa o returneze in maxim trei zile lucratoare la aceeasi adresa de email de pe care a primit-o. Respectarea termenului este esentiala pentru validarea acordului de esalonare si evitarea unor eventuale penalitati.

Prin aceste masuri, Hidroelectrica isi reafirma angajamentul fata de transparenta si siguranta platilor pentru toti clientii, prevenind frauda si facilitand accesul la solutii flexibile de plata.