LIDL Romania, unul dintre cele mai mari lanturi de supermarket-uri din toata Romania la ora actuala, a decis ca trebuie sa ne faca vara mult mai interesanta, asa ca a lansat campania verii care aduce energia brandului direct pe litoral: între 9 şi 15 iunie, clientii LIDL Plus pot intra in cursa pentru una dintre cele 100 de invitatii duble la festivalul Beach, Please!
LIDL Romania spune ca Bucuresti, Cluj sau Timisoara – oriunde te-ai afla, tot ce trebuie sa faci este sa cumperi produse in valoare de minim 50 lei si sa scanezi cardul LIDL Plus la casa. Fiecare scanare este o sansa de castig, iar tinerii cu varste intre 18 si 30 de ani isi dubleaza automat sansele de a ajunge la cea mai asteptata petrecere de pe malul marii.
LIDL Romania muta “This Lidl Life” la Costinesti, pentru cea de-a patra editie a festivalului Beach, Please!, programat in luna iulie. Conceptul “This Lidl Life” reflecta experienta zilnica a clientilor, de la produsele sanatoase ce nu implica cheltuieli excesive, pana la momente surpriza menite sa creeze continut memorabil pentru Instagram.
Fie ca vorbim despre snack-uri hranitoare, bauturi racoritoare sau zone speciale de relaxare, experienta Lidl in cadrul festivalului pune in prim-plan confortul, distractia si socializarea. Organizatorii promit cinci zile de program non-stop, cu activari interactive si premii pentru intreaga gaşca de prieteni.
LIDL Romania explica faptul ca fiecare vizitator se poate bucura de concursuri tematice, degustari gratuite de produse noi si experiente multimedia care sa completeze atmosfera vibranta.
LIDL Romania INCINGE Vara Romanilor cu un Demers National Anuntat Oficial
Totodata, spatiile amenajate pentru fotografii si zonele “Insta & Chill” sunt gandite special pentru a facilita impartasirea instantanee a momentelor de festival pe retelele de socializare, consolidand astfel prezenta Lidl Romania in mediul digital.
LIDL Romania isi consolideaza pozitia in piata ca un retailer orientat catre stilul de viata al consumatorilor tineri, axat pe inovatie si accesibilitate. Promotia “5 zile de distractie” este conceputa pentru a raspunde nevoii de evadare a publicului, oferind nu doar produse de calitate la preturi avantajoase, ci si experiente memorabile.
Clientii fideli LIDL Plus sunt astfel recompensati pentru loialitate, beneficiind nu doar de reduceri si cupoane, ci si de ocazia de a participa la evenimentul estival al anului. Reprezentantii Lidl Romania subliniaza ca sezonul de vara 2025 vine cu o abordare fresh, bazata pe interactiune directa cu comunitatea.
Investitia in proiecte precum Beach, Please! demonstreaza angajamentul retailerului fata de entertainment si lifestyle, extinzand sfera de actiune dincolo de simpla oferta de produse.
“Aceasta campanie reflecta dorinta noastra de a oferi clientilor mai mult decat preturi bune: vrem sa cream momente de neuitat, sa construim o poveste comuna si sa aratam ca viata de zi cu zi poate fi la fel de vibranta ca un festival de vara”, au transmis oficialii companiei.
Pe masura ce perioada 9–15 iunie înainteaza, entuziasmul creste, iar scanarile de card LIDL Plus se inmultesc. Tot mai multi consumatori afla despre oportunitatea de a castiga invitatii duble si isi planifica deja vacanta la Costinesti, anticipand lineup-ul muzical, atmosfera de petrecere si surprizele pregatite de LIDL Romania.
Pentru cei care inca ezita, primele zile de promotie pot fi ocazia perfecta sa testeze produsele Lidl si sa profite de sansa dubla de castig, daca se incadreaza in intervalul de varsta 18-30 ani.
LIDL Romania transforma shopping-ul obisnuit in sansa de a trai “This Lidl Life” la cote maxime, demonstrand ca fiecare bon de casa poate fi biletul catre o experienta de festival memorabila. Sansele de castig sunt limitate la cele 100 de invitatii duble, deci nu ramane decat sa iti planifici cumparaturile, sa scanezi cardul Lidl Plus si sa astepti anuntarea castigatorilor. Distractia de la Costinesti te asteapta!