BCR România anunță că a intensificat protecția clienților în fața fraudelor bancare, prezentând drept „cea mai bună dovadă de adaptare” combaterea a 33.000 de tentative de fraudă. Potrivit instituției, până acum au fost protejate sume de peste 230 de milioane de lei, în pofida noilor metode prin care infractorii încearcă să țintească economiile românilor.
BCR România afirmă că, pe măsură ce scammerii își diversifică tacticile, banca își adaptează continuu măsurile pentru ca banii clienților să rămână în siguranță. În ultimul an, peste 33.000 de români au fost protejați, iar pierderi de peste 230 de milioane de lei au fost prevenite.
Banca mizează pe ecosistemul digital George, prin care, susține BCR România, clienții sunt „mereu în control” și știu pe ce se duc banii. Utilizatorii sunt invitați să deschidă George, să intre în Fin Coach, la George Recap, pentru o trecere în revistă a lunii, și să verifice pe ce au cheltuit cel mai mult.
Dacă rezultatul surprinde, BCR recomandă setarea de limite pe categorii în Spotlights, direct în aplicație. Ecosistemul digital George numără 2,64 milioane de utilizatori de internet banking și mobile banking, dintre care 2,28 milioane sunt utilizatori activi ai aplicației George mobile, cu o creștere anuală de 14%.
BCR România indică o accelerare a adeziunii la produse de protecție și pensie privată, 90% din totalul produselor de asigurare fiind achiziționate pe flux 100% digital în George. Stocul de polițe a înregistrat o creștere de 22% de la un an la altul. În parteneriat cu OMNIASIG Vienna Insurance, banca a lansat asigurarea de sănătate individuală Medical Protect, disponibilă integral digital în aplicația George, ca soluție modernă și accesibilă pentru protecția sănătății persoanelor fizice.
În T2 2025, 98% dintre clienți au aderat pe flux digital la Fondul de Pensii Facultative BCR Plus (Pilonul III), iar digitalizarea experienței a dus la dublarea numărului de noi aderări în S1 2025 față de aceeași perioadă din anul trecut. Fondul a depășit 167.000 de participanți care își construiesc viitorul financiar cu BCR Pensii.
Pe zona de business, peste 160.000 de companii sunt înrolate în George pentru afaceri. În S1 2025, peste 70% dintre clienții eligibili și-au deschis relația cu banca prin Digital Onboarding, iar mai mult de 70% dintre creditele pentru microîntreprinderi au fost acordate prin produsele digitale Overdraft Digital, Credit Inteligent George și Cardul de Credit George.
BCR România subliniază că această transformare digitală merge mână în mână cu eforturile de securitate, pentru a menține clienții și economiile lor protejate.