ELECTRICA: DEER Ofera Explicatii Importante privind Facturile, ce Trebuie sa Stie Clientii Romani

ELECTRICA DEER Ofera Explicatii Importante Facturile Trebuie Stie Clientii Romani

ELECTRICA, prin subsidiara DEER, spune ca in fiecare factura de energie electrica exista un detaliu aparent minor, dar esential pentru relatia cu operatorul de distributie: codul POD, adica Point of Delivery. Este un identificator unic format din 18 cifre, care arata exact locul in care energia electrica este livrata catre tine.

ELECTRICA afirma ca pentru utilizatorii DEER, acest cod nu este o simpla formalitate, ci cheia pentru interventii rapide si comunicare clara cu serviciile ELECTRICA atunci cand apar situatii neprevazute pe retea. POD-ul este important deoarece ajuta operatorul call center sa localizeze imediat locul de consum in baza de date atunci cand semnalizezi un deranjament sau doresti informatii despre statusul unei avarii.

In clipa in care comunici codul POD, oferi identitatea tehnica a locului tau de consum, iar echipele ELECTRICA DEER pot urmari pe loc traseul corect al sesizarii. Rezultatul este o prelucrare mai precisa a cererilor, mai putina asteptare si o comunicare coerenta, de la primul apel pana la inchiderea cazului.

Un avantaj major pentru clienti este posibilitatea de a inregistra deranjamente in timp real prin ChatVolt, serviciul online disponibil pe site. Introducerea codului POD permite trimiterea sesizarii direct din interfata web, fara apeluri repetate si fara blocaje.

In plus, acelasi cod te ajuta sa inregistrezi automat un deranjament atunci cand suni la call center, fara sa astepti preluarea de catre un operator. Aceasta optiune este disponibila pentru judetele Satu Mare, Maramures, Bihor, Salaj, Bistrita-Nasaud, Cluj, Alba, Mures, Sibiu, Brasov, Covasna si Harghita, precum si pentru zonele TS si TN mentionate in informare.

ELECTRICA: DEER Ofera Explicatii Importante privind Facturile, ce Trebuie sa Stie Clientii Romani

ELECTRICA spune prin DEER ca practic, o singura secventa numerica scurteaza drumul de la sesizare la interventie, exact acolo unde este nevoie. Unde gasesti concret acest cod? Pe factura de energie, de regula pe pagina a doua, in partea de sus, in sectiunea dedicata informatiilor despre locul de consum. Un reper sigur ca te uiti la codul corect este prefixul 5940.

Toate codurile POD din aceasta schema incep cu 5940 si au in total 18 cifre. Pentru a fi pregatit, noteaza codul POD intr-un loc usor accesibil, in telefon, intr-o aplicatie de note sau intr-o agenda, astfel incat sa il poti comunica imediat atunci cand ai nevoie sa raportezi o problema sau sa verifici statusul unei avarii.

Din perspectiva experientei de client, asocierea cu ELECTRICA inseamna simplitate, claritate si canale digitale eficiente. POD-ul functioneaza precum un cod postal tehnic al locului de consum: usor de spus, usor de verificat, decisiv pentru acuratetea bazei de date.

Folosirea corecta a acestui identificator in ChatVolt sau in apel creste precizia informatiilor si scurteaza drumul pana la solutionare, pentru ca sistemele pot aloca rapid sesizarea catre echipele potrivite si pot actualiza corect statusul unei avarii. Cu alte cuvinte, un POD cunoscut reduce erorile de identificare si optimizeaza fiecare pas al comunicarii cu ELECTRICA.

Mesajul final este practic si direct: verifica factura, cauta sectiunea cu locul de consum, identifica sirul numeric care incepe cu 5940 si pastreaza-l la indemana. La primul semn de deranjament, fie ca folosesti ChatVolt, fie ca suni la call center, introdu codul POD pentru a valida locul de consum si urmeaza pasii indicati.

Este un gest mic, dar cu impact mare, care aduce ordine, viteza si transparenta in relatia cu ELECTRICA si cu serviciile DEER, indiferent daca locuiesti in Satu Mare, Maramures, Bihor, Salaj, Bistrita-Nasaud, Cluj, Alba, Mures, Sibiu, Brasov, Covasna sau Harghita, ori in zonele TS si TN acoperite.

author avatar
Redactia iDevice.ro