Clientii Pusi pe Primul Loc de SALT Bank cu o Masura Implementata in Toata Tara

Clientii Pusi Primul loc SALT Bank Masura Implementata Toata Tara
SALT Bank.

SALT Bank, una dintre cele mai noi si mai populare banci din Romania la ora actuala, le vorbeste clientilor din toata tara despre o serie de schimbari implementate intr-o vreme in care aproape orice apel catre un call center incepe cu mesaje automate si meniuri interminabile.

SALT Bank vorbeste depre propriul Care Center, un serviciu in care clientii sunt intampinati direct de oameni, nu de voci robotice care iti cer sa „apasi tasta 1 pentru informatii generale”, scopul fiind de a le oferi clientilor o experienta autentica cu o persoana reala.

„Oamenii sunt mai buni la chicotit, la oftat si la inteles tonul vocii tale cand esti nervos. Robotii ? Doar calculeaza sansele sa-ti fi picat netul”, spun oficialii SALT Bank, cu o sinceritate rara in industria bancara. Ideea este simpla, atunci cand ai o problema si ridici receptorul, vrei sa simti ca cineva te asculta cu adevarat.

Clientii Pusi pe Primul Loc de SALT Bank cu o Masura Implementata in Toata Tara

SALT Bank spune ca la Care Center, apelurile nu sunt tratate ca simple tichete de rezolvat. Interlocutorii vorbesc pe un ton prietenos, explica pe intelesul tuturor si, cand e cazul, arunca o gluma care sa destinda atmosfera. Este o experienta care seamana mai mult cu o discutie cu un prieten decat cu o conversatie oficiala cu o banca.

„Un algoritm nu poate invata sa fie empatic in situatii neasteptate”, subliniaza reprezentantii SALT Bank. „Atunci cand esti nervos, ai nevoie de cineva care sa inteleaga din prima clipa prin ce treci si sa iti raspunda pe limba ta.”

SALT Bank afirma ca, disponibil non-stop, Care Center poate fi apelat la *SALT (*7258) sau la 037 381 19 13. Este promisiunea bancii ca indiferent de ora sau zi, cineva iti va raspunde – si nu orice cineva, ci o persoana reala, gata sa iti ofere sprijin.

SALT Bank spune ca … „La noi nu exista Call Center, ci Care Center. Pentru ca, oricat de mult ar avansa tehnologia, pana la urma oameni suntem si asta conteaza.”

SALT Bank, prin aceasta abordare, nu doar ca aduce o gura de aer proaspat intr-un domeniu dominat de automatizari, ci reaminteste ca empatia si dialogul autentic raman cheia unei relatii sanatoase cu clientii.