Evoluția Accelerată DIGI RCS & RDS Dezvăluită Oficial Milioanelor de Români

DIGI RCS & RDS trece printr-o evoluție accelerată, iar asta deoarece pentru milioane de români au fost dezvăluite schimbările recente ale companiei.

Evoluția Accelerată DIGI RCS & RDS Dezvăluită Oficial Milioanelor România

DIGI RCS & RDS, grupul de telecomunicatii care are milioane de clienti in diverse colturi ale tarii, dar și în alte țări europene, continuă să confirme poziția de lider pe piața telecom, raportând creșteri solide în toate segmentele de servicii. La finalul trimestrului al doilea din 2025, compania a atins praguri istorice, consolidându-și statutul atât în România, cât și pe piețele externe unde este prezentă.

DIGI RCS & RDS a anunțat că serviciile de telefonie mobilă au ajuns la 7 milioane de unități generatoare de venituri (RGU), ceea ce înseamnă o creștere de 13% față de aceeași perioadă a anului trecut. Evoluția confirmă ritmul constant prin care operatorul și-a extins rețeaua și și-a consolidat baza de clienți.

DIGI RCS & RDS afirmă inclusiv că internetul fix a cunoscut un avans de 7%, atingând 5 milioane de RGU la finalul T2 2025, semn că cererea pentru conexiuni de mare viteză rămâne ridicată, iar compania rămâne cel mai mare jucător de pe piața de internet fix din țara noastră.

Evoluția Accelerată DIGI RCS & RDS Dezvăluită Oficial Milioanelor de Români

Segmentul de televiziune cu plată, fie prin cablu, fie prin satelit, a urcat la 6 milioane de RGU, cu 3% mai mult decât în T2 2024. În ansamblu, dacă adăugăm și serviciile de telefonie fixă, numărul total de RGU al DIGI RCS & RDS pe piața românească a ajuns la 18,8 milioane, ceea ce reprezintă o creștere de 7% într-un singur an.

DIGI RCS & RDS la nivelul întregului grup, serviciile de telefonie mobilă continuă să fie motorul de creștere. În T2 2025, acest segment a înregistrat 14,5 milioane de RGU pe cele patru piețe unde DIGI RCS & RDS este activ – România, Spania, Italia și Portugalia. Creșterea de 22% confirmă interesul constant al clienților pentru pachetele mobile flexibile și pentru calitatea serviciilor oferite.

Telefonia mobilă reprezintă acum aproape jumătate din totalul bazei de clienți ai Grupului, cu o pondere de 49%. Prin aceste rezultate, DIGI RCS & RDS demonstrează că strategia de investiții în infrastructură și diversificare a serviciilor își menține eficiența, reușind să ofere soluții competitive într-un mediu marcat de o concurență puternică.

Cu un portofoliu de clienți aflat în continuă expansiune și cu o poziționare solidă pe piața europeană, DIGI RCS & RDS își reconfirmă rolul de actor principal al industriei telecom.