
Posta Romana anunta clarificari privind imaginile si informatiile aparute recent in spatiul public si precizeaza ca a demarat in acest an un amplu proces de rebranding si diversificare a portofoliului de branduri. Procesul este inca in desfasurare si marcheaza o noua etapa in istoria companiei, care depaseste 163 de ani. Posta Romana, liderul serviciilor de posta si logistica din tara si partener strategic al statului, indica faptul ca transformarea in curs este una majora.
Transformarea Posta Romana este construita pe trei directii complementare. Prima directie, Ghiseu universal, urmareste consolidarea infrastructurii de relatie dintre cetateni si companii, pe de o parte, si institutiile statului, pe de alta parte. A doua directie, Curierat si logistica, mizeaza pe o baza solida de hub-uri logistice si pe capacitatea de a concura in e-commerce si in segmentul last-mile. A treia directie, Servicii financiar-bancare, are in centru dezvoltarea unor solutii digitale accesibile.
Strategia de rebranding a Posta Romana presupune un pachet complex, in acord cu procesul de transformare organizationala. Compania construieste o noua identitate vizuala sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectura clara, care include cinci sub-branduri specializate si un brand endorsat.
Abordarea consolideaza un brand principal puternic si defineste clar rolul fiecarui sub-brand in portofoliul companiei. Ansamblul este conceput in acord cu transformarea organizationala interna anuntata.
Posta Romana mentioneaza ca procesul de rebranding este dezvoltat in colaborare cu INOVEO CONCEPT, agentie romaneasca de consultanta in branding si design, cu peste 20 de ani de experienta si un portofoliu extins de proiecte pentru branduri nationale si internationale. Etapele parcurse acopera toate componentele necesare pentru constructia unui brand solid si contemporan.
La finalul acestui proces, Posta Romana va face publica noua strategie de rebranding, cu toate componentele ei, asa cum vor fi ele definite. Pana atunci, compania subliniaza ca demersul continua, in linie cu obiectivul de a consolida pozitia Posta Romana ca infrastructura esentiala de relatie intre mediul public, mediul privat si cetateni.
Compania reitereaza ca toate aceste demersuri sunt parte a aceleiasi transformari organizationale aflate in curs si implementare etapizata. Detaliile complete vor fi comunicate public la incheierea proiectului de rebranding. in aceasta etapa.



















