Vodafone a Incheiat un Parteneriat Multianual cu UEFA si UC3

Vodafone Parteneriat Multianual UEFA UC3

Vodafone a anuntat un parteneriat multianual cu UEFA si UC3 pentru a sprijini dezvoltarea fotbalului european feminin si masculin, consolidandu-si astfel pozitia de lider in telecomunicatii implicat in sportul de masa.

Din postura de partener oficial UEFA pentru fotbalul feminin, Vodafone va sponsoriza pana in 2030 competitii precum Liga Campionilor la Fotbal Feminin, Campionatul European de Fotbal Feminin EURO 2029, Futsal EURO 2027, Liga Natiunilor, preliminariile europene si Campionatele Under-19 si Under-17.

Pe langa angajamentul pe segmentul feminin, Vodafone a devenit partener oficial licentiat al Ligii Campionilor UEFA pentru sezoanele 2025-2026 si 2026-2027. Compania a explicat ca aceasta licenta ii permite sa dezvolte initiative comerciale si operationale in jurul celei mai importante competitii masculine de club si sa ofere noi modalitati de interactiune pentru suporteri.

Ahmed Essam, CEO pentru Pietele Europene al Vodafone Grup, a spus ca este extraordinar sa fie din nou asociati cu fotbalul european si ca grupul este incantat sa sustina fotbalul feminin, unul dintre sporturile cu cea mai rapida crestere la nivel global. El a mentionat ca, in calitate de partener licentiat al Ligii Campionilor, Vodafone va contribui la imbunatatirea experientei pentru fani prin aplicarea expertizei tehnice si operationale pe care o detine.

In comunicarea oficiala, Vodafone a subliniat ca investitiile au si o componenta de responsabilitate sociala si ca atentia fata de pasiunile clientilor este parte integranta a consolidarii brandului. Operatorul a precizat ca va folosi expertiza sa in telecomunicatii pentru a imbunatati experienta fanilor la evenimente, inclusiv prin masuri menite sa reduca congestiile retelei in perioadele cu trafic intens generate de transmisiuni si de fluxurile mari de utilizatori mobile.

Vodafone intentioneaza sa colaboreze cu UEFA si UC3 pentru a crea experiente captivante si memorabile pentru suporteri, combinand tehnologie, continut si activari de brand menite sa aduca fanii mai aproape de competitie. Potrivit informatiilor publicate, scopul este nu doar expunerea comerciala, ci si oferirea unor beneficii reale utilizatorilor si comunitatilor implicate.

Parteneriatul reprezinta pentru Vodafone o oportunitate de a testa si scala solutii pentru conectivitate si servicii digitale la evenimente sportive. Compania a mentionat ca tehnologia si gestionarea eficienta a retelelor vor fi piloni ai interventiilor sale, cu impact asupra calitatii streamingului, accesului la continut si interactiunii digitale a milioanelor de suporteri europeni.

Vodafone a precizat ca aceste masuri nu sunt doar tehnice, ci parte dintr-o strategie mai larga de relationare cu clientii, prin care sponsorizarea devine un instrument operational si social. Compania va aloca resurse pentru a sustine evenimente mari, a preveni intreruperile si a oferi servicii digitale imbunatatite, consolidand prezenta Vodafone pe piata europeana si intarbind legatura cu milioane de suporteri prin activari digitale semnificative. Initiativa urmeaza sa fie implementata in urmatorii ani in Europa.