PPC Energy anunță extinderea serviciilor pentru clienții vorbitori de maghiară, odată cu lansarea unui call-center dedicat și a versiunii în limba maghiară a site-ului companiei. Potrivit PPC Energie, centrul telefonic poate fi apelat la 021.9977, atât din România, cât și din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, cu excepția sărbătorilor legale.
PPC Energy afirmă că, pentru a intra în legătură cu un consultant care răspunde în maghiară, apelanții trebuie să selecteze tasta 2. Reprezentanții companiei subliniază că specialiștii acestui flux sunt vorbitori nativi, pregătiți să ofere informații despre facturi, solduri, contracte, activarea facturii electronice și celelalte servicii disponibile. De la lansare, în acest call-center au fost înregistrate aproximativ 2.500 de apeluri.
PPC Energy a publicat și o secțiune web în maghiară, disponibilă pe website, unde clienții pot găsi, în limba maternă, informații despre oferte, produse și servicii. Inițiativa, afirmă compania, urmărește să simplifice accesul comunităților locale la întregul portofoliu de soluții, inclusiv recomandări pentru optimizarea consumului de energie.
„La PPC Energie, punem preț pe experiențe cât mai prietenoase și ne adaptăm la nevoile clienților”, transmite conducerea, prin vocea lui Ionuț Dună, Director General. Mesajul managementului este că, prin call-center-ul în limba maghiară și noile pagini web, PPC Energy vrea să fie mai aproape de utilizatorii care caută sfaturi și clarificări rapide, într-un limbaj familiar, despre toate aspectele relației cu furnizorul lor de electricitate și gaze.
Inițiativa Oficială a PPC Energy cu o Măsură Vizând Mulți Clienți Români
PPC Energy indică, de asemenea, că dialogul față în față rămâne o opțiune pentru cei care preferă consilierea directă. În județul Harghita, clienții pot discuta cu un consultant PPC Energie în magazinele din Miercurea Ciuc, Str. Gal Sandor nr. 7, cod poștal 530210, și din Odorheiu Secuiesc, Str. 1 Decembrie 1918 nr. 7, în Centrul Comercial Merkur. Lista completă a magazinelor fizice PPC Energie din țară este disponibilă pe site-ul companiei.
PPC Energy punctează că, atât în magazinele fizice, cât și online, clienții au acces la un portofoliu extins de produse și servicii complementare. Compania afirmă că este primul furnizor de energie electrică din România care a intrat în zona de retail cu o gamă amplă de electrocasnice.
Aparate frigorifice (frigidere, combine, congelatoare), mașini de spălat rufe (inclusiv modele cu uscător și uscătoare dedicate), mașini de spălat vase, precum și echipamente pentru gătit (plite, cuptoare, hote). Oferta este completată de centrale termice și aparate de aer condiționat. Pentru toate, PPC Energie precizează că asigură livrarea și instalarea incluse în preț, precum și posibilitatea achitării în tranșe, direct prin factura de consum.
PPC Energie se prezintă drept furnizor de energie electrică și gaze naturale centrat pe nevoile actuale ale consumatorilor, cu accent pe economisire, eficiență și sustenabilitate. La nivel de grup, PPC România se declară un furnizor integrat de energie, cu aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții la nivel național și o rețea de circa 80 de magazine moderne.
Portofoliul de produse, servicii și soluții de eficiență energetică este orientat, potrivit companiei, către confortul și siguranța clienților, sub promisiunea #EnergiePentruOrice. În această logică, demersul PPC Energy pentru extinderea accesului în limba maghiară reprezintă încă un pas către servicii mai incluzive și mai ușor de utilizat.



























