Raiffeisen Bank a publicat un anunt de atentionare pentru clientii din toata Romania, confirmand o serie de masuri pe care le pune in aplicare in tara, iar asta deoarece urmeaza sa desfasoare o serie de lucrari de mentenanta care vor afecta unele dintre serviciile pe care le ofera.
Raiffeisen Bank explica mai jos multitudinea de servicii care vor fi afectate, inclusiv Smart Mobile si Raiffeisen Online, astfel ca e bine sa stim ceea ce se intampla, pentru a fi 100% pregatiti in eventualitatea in care nu ne vom putea folosi de ele asa cum ne dorim.
Raiffeisen Bank explica mai jos tot ceea ce trebuie sa stim in legatura cu masurile pe care vrea sa le puna in aplicare, astfel incat toata lumea sa stie la ce sa se astepte, mai ales daca au nevoie de banii din conturi, sau au nevoie sa faca diverse plati in orele urmatoare.
“Dragi clienți,
Vrem să vă anunțăm că în noaptea de sâmbătă spre duminică, pe 18 octombrie 2025, între orele 00:01 – 03:30 și 04:30 – 06:30, vom face o mentenanță importantă pentru a oferi o experiență bancară cât mai sigură și fără griji.
Știm cât de important este să aveți acces oricând la serviciile bancare, așa că dorim să vă informăm că, pentru câteva ore, anumite aplicații și funcționalități nu vor fi disponibile. Printre acestea se află:
- Smart Mobile și Raiffeisen Online pentru persoane fizice;
- Smart Market;
- Smart Business, noul Raiffeisen Online IMM, Raiffeisen Online și Smart Mobile pentru persoane juridice;
- Raiffeisen SmartToken;
- Plățile instant;
- Unele secțiuni ale site-ului Raiffeisen;
- Adăugarea de carduri noi în wallet-uri;
- De asemenea, nu veți putea efectua tranzacții cu cardul de debit (00:40 – 00:55; 15 minute în intervalul 04:30 – 06:00).
Veste bună: cardurile de credit emise de Raiffeisen vor funcționa normal pe tot parcursul nopții.
În timpul mentenanței, SmartToken nu va funcționa, astfel veți putea autoriza plățile online cu cardul folosind parola și codul OTP pe care îl veți primi prin SMS.
Dacă aveți o urgență sau doriți să blocați rapid un card, ne puteți suna oricând, la *2000 sau la 004 021 306 3002 (apel cu tarif normal).
Vă mulțumim mult pentru răbdare și înțelegere!





























