Netflix Anunta o Serie de Schimbari de IMPACT in Platforma de Streaming VOD

Netflix anunta la TechCrunch Disrupt trei schimbari majore: vot in timp real pentru Star Search, experiente imersive pe pagina principala si profiluri pentru copii redesenate cu „Netflix-ul meu”. Afla ce urmeaza si cum te poti implica.

netflix timp real


  • Vot in timp real pentru relansarea Star Search, direct de pe TV sau telefon.
  • Experiente imersive pe pagina principala, incepand cu Colectia Halloween.
  • Profiluri pentru copii cu design simplificat si sectiunea „Netflix-ul meu”.
  • Lansari globale progresive, inspirate de redesign-ul iOS si tvOS.

Netflix a avut un an intens pe zona de produse, cu redesign-uri proaspete pe iOS si tvOS si, mai nou, cu trei actualizari anuntate de CTO-ul Elizabeth Stone in cadrul TechCrunch Disrupt.

Netflix isi propune sa duca mai departe experimentarea cu interactivitatea si prezentarea continutului, mizand pe implicarea directem a abonatilor. Potrivit lui Stone, firma se afla in faza de „all-in” pe experiente interactive si efecte dinamice, continuand munca de rafinare inaintea lansarilor publice in regiunea europeana.

Vot in timp real la Star Search – tu decizi cine merge mai departe

Netflix a testat anterior formate interactive cu vot, iar rezultatele au aratat „o implicare puternica a spectatorilor de la episod la episod”. Urmatorul pas este Star Search, relansat si difuzat live anul viitor, unde utilizatorii vor influenta direct rezultatul prin vot in timp real.

Elizabeth Stone explica: „Daca stati acasa si va uitati la «Star Search» pe televizor, veti putea fie pe televizor, fie pe telefonul mobil sa votati pentru a avansa sau nu unii dintre concurentii emisiunii… Telespectatorii vor fi indrumati pe ecran si vor avea la dispozitie o perioada limitata de timp pentru a evalua performantele. Daca derulati inapoi sau nu sunteti prinsi la curent cu transmisia live, este posibil sa pierdeti fereastra de vot.”

Serialul cult a rulat initial intre 1983 si 1995, trecand pe acolo nume ca Beyonce, Britney Spears si Adam Sandler. Ambitia Netflix este ca elementul tehnologic interactiv sa propulseze noua versiune la un public larg si implicat.

Experiente imersive pe pagina principala

Pe langa votul live, Netflix pregateste „experiente imersive” care „vor da viata continutului sau prin animatie si efecte speciale dinamice”. Debutul vine cu Colectia Halloween, urmata de o Colectie Holiday la final de an, iar ulterior vor aparea initiative bazate pe IP, precum o experienta imersiva Bridgerton.

Aceste experiente se leaga de pagina principala a aplicatiei, recent reimprospatata, si isi propun sa creasca atentia si timpul petrecut in fata ecranului fara a aglomera navigarea.

Profiluri pentru copii: design simplificat si „Netflix-ul meu”

Netflix lanseaza acum pagini principale reimprospatate pentru profilurile copiilor, inspirate de update-urile pentru adulti, dar cu elemente dedicate celor mici. Sarah Perez noteaza la TechCrunch: noul design „simplifica aspectul paginii de pornire” si aduce o bara de navigare superioara cu acces la „Netflix-ul meu”, hub-ul unde sunt reunite tot ce au vizionat, salvat si apreciat copiii.

Scopul Netflix este clar, revenirea rapida la titlurile preferate, un obicei recurent la publicul tanar. Compania afirma ca noile profiluri pentru copii sunt lansate la nivel global, astfel incat utilizatorii „ar trebui sa le vada in curand”.

Netflix intra intr-o noua faza, combinand votul live, experientele imersive si un design orientat pe nevoile copiilor. Daca vrei sa contezi in rezultatul Star Search si sa testezi noile colectii tematice, pregateste-te, experientele anuntate promit un mix de divertisment si control din partea publicului.