PPC Romania si Raiffeisen Bank Anunta o Initiativa IMPORTANTA, ce Bani sunt Oferiti Gratuit Clientilor Romani

Afla cum parteneriatul dintre PPC Romana si Raiffeisen Bank ofera un bonus de pana la 300 lei pentru noii clienti care deschid online un cont curent si folosesc cardul la plati la comercianti, respectand regulile campaniei.

PPC Romania bani gratis Raiffeisen Bank


  • Parteneriat intre PPC Romania si Raiffeisen Bank pentru stimularea deschiderii de conturi online.
  • Bonus total de pana la 300 lei pentru noii clienti Raiffeisen care fac plati cu cardul.
  • Reguli clare privind tranzactiile eligibile si operatiunile excluse din campanie.
  • Posibilitatea de a folosi bonusul inclusiv pentru plata facturii de energie.
  • Termen extins pentru clientii care isi primesc cardul tarziu, fara a pierde beneficiul financiar.

PPC Romania si Raiffeisen Bank lanseaza o campanie comuna prin care drumul spre un bonus de pana la 300 lei devine mai simplu pentru persoanele dispuse sa isi gestioneze finantele si energia online. Initiativa se adreseaza in special noilor clienti Raiffeisen Bank, care parcurg un flux digital complet, de la inscriere si pana la utilizarea cardului pentru plati la comercianti.

PPC Romania si Raiffeisen Bank spun ca mecanismul porneaste de la un formular de inscriere, urmat de deschiderea unui cont curent prin aplicatia Smart Mobile, proces care se deruleaza integral online, in aproximativ opt minute, cu ajutorul cartii de identitate. Ulterior, clientul trebuie sa faca plati cu noul card pentru a activa transele de bonus.

Cum se obtine bonusul de pana la 300 lei

Pentru persoanele care nu sunt clienti Raiffeisen Bank si devin clienti in cadrul campaniei, schema de premiere este clara. Prima transa de 150 lei net se acorda pentru deschiderea pachetului de cont curent si efectuarea unei plati cu noul card la orice comerciant, in luna in care a fost deschis contul. Suma este virata in contul Raiffeisen in luna urmatoare deschiderii.

A doua transa, tot de 150 lei net, este legata de o noua plata cu cardul la un comerciant, realizata in luna imediat urmatoare deschiderii pachetului de cont curent. Acest al doilea bonus este virat in cont in a treia luna de la deschidere, astfel incat clientul poate ajunge la un total de 300 lei.

Raiffeisen Bank afirma ca noii clienti care isi deschid pachetul de cont curent intre zilele 20 si 30 sau 31 ale lunii si nu primesc cardul la timp pentru a efectua o tranzactie in prima luna, perioada de efectuare a platilor eligibile este extinsa pana la data de 30 sau 31 a lunii calendaristice urmatoare. In acest caz, clientii pot primi fie 150 lei pentru o singura tranzactie, fie 300 lei pentru doua tranzactii cu cardul, bonusul fiind virat in a treia luna de la deschiderea pachetului.

Ce plati sunt considerate eligibile in campanie

In cadrul parteneriatului dintre PPC Romania si Raiffeisen Bank, sunt luate in calcul platile facute la comercianti online, direct pe site-urile acestora, precum si platile realizate offline, in magazinele fizice, la POS. Nu intra in categoria tranzactiilor valide operatiunile de jocuri de noroc sau cele cu monede virtuale.

PPC Romania si Raiffeisen Bank explica inclusiv ca nu sunt acceptate tranzactiile creditoare, operatiunile cu numerar sau transferurile de fonduri din cont. Astfel, accentul cade pe utilizarea cardului pentru plati reale la comercianti, in viata de zi cu zi.

Beneficii pentru clientii de energie ai PPC Romana

Pe langa componenta bancara, campania pune in valoare si oferta de energie a PPC Romania. Cei interesati sa devina clienti PPC pot incheia online un contract de energie electrica, direct de pe site, avand la dispozitie o lista de produse din care il pot alege pe cel adecvat profilului lor de consum.

Bonusul obtinut la PPC Romania prin Raiffeisen Bank poate fi folosit inclusiv pentru plata facturii de energie, transformand stimulentul financiar intr-un avantaj concret la bugetul lunar.

Parteneriatul dintre PPC Romania si Raiffeisen Bank combina digitalizarea serviciilor financiare cu oferta de energie, propunand un model in care clientul este incurajat sa adopte solutii online si este recompensat direct in bani.

Prin reguli clare, termene flexibilizate pentru cei care primesc cardul mai tarziu si posibilitatea de a folosi bonusul la propriile facturi, campania devine un instrument prin care utilizatorii isi pot optimiza atat costurile bancare, cat si cheltuielile cu energia.

author avatar
Redactia iDevice.ro