HIDROELECTRICA, marele grup de energie care activează acum în toată românia și are un număr tot mai mare de clienți de la o lună la alta, aduce în imediata atenție a milioane de clienți o decizie din cauza căreia unele dintre serviciile sale urmează să fie indisponibile pentru o perioadă limitată de timp.
HIDROELECTRICA vorbește în primul rând despre faptul că, până mâine mai avem posibilitatea de a folosi aplicația iHidro pentru a înregistra indexurile autocitite pentru consumul pe care l-am înregistrat în casele noastre, astfel încât facturile emise de către companie să reprezinte cât se poate de bine consumul.
Mesajul are rolul de a recomanda efectuarea acestei proceduri deoarece în data de 28 noiembrie 2025 urmează să aibă loc o serie de lucrări de mentenanță din cauza cărora nu vom putea interacționa cu serviciile care ne permit să transmitem acest index, dar să și actualizăm datele personale.
HIDROELECTRICA explică mai jos ce înseamnă această procedură, astfel că este important să respectăm ceea ce ne spune compania, pentru că în cazul în care nu transmitem indexul de consum, există posibilitatea să nu beneficiem de o factură care să reprezinte chiar atat de bine consumul pe care îl avem.
„Încă nu ai transmis indexul în această lună? Accesează aplicația iHidro și înregistrează noul index. De asemenea, indexul poate fi comunicat până pe 26 noiembrie prin Portalul Client (rubrica „Autocitire”) sau prin telefon la 0800 800 359 (apel gratuit).
Actualizări indisponibile temporar – 28.11.2025 Paginile pentru actualizarea convenției de consum și actualizarea datelor personale vor fi indisponibile în data de 28 noiembrie 2025. Vă rugăm să efectuați modificările necesare înainte sau după această dată. Mulțumim!”



















