PPC Energy Face Schimbari pentru BENEFICIILE Oficiale Oferite Romanilor

PPC energy recompense beneficii

PPC Energy dubleaza numarul comerciantilor ale caror oferte si discount-uri pot fi accesate prin myRewards, programul de loialitate lansat de un furnizor de energie electrica din Romania. Miscarea vine intr-un moment in care cumparaturile de sezon cresc presiunea pe bugete, iar companiile cauta sa ramana relevante dincolo de relatia clasica furnizor–client.

PPC Energy spune ca PPC myRewards le ofera clientilor discount-uri de pana la 20% la comercianti din 12 categorii, de la electronice si tehnologie, cultura, fashion si calatorii, pana la cadouri si sanatate. In practica, programul extins inseamna mai multe optiuni intr-un singur loc, direct din aplicatia myPPC, pentru clientii care vor sa compare rapid beneficii si sa economiseasca fara proceduri complicate.

Lista partenerilor nou adaugati e una lunga si diversificata, de la branduri cunoscute precum Adidas, FashionDays si GAP, pana la nume din zona de carte, educatie si wellbeing, precum Libris, Nemira, Novakid, dar si comercianti specializati precum Lensa, Videt sau GlowHealthy. PPC Energy subliniaza ca aceasta extindere dubleaza numarul comerciantilor fata de etapa initiala, cand existau oferte de la peste 20 de parteneri.

PPC Energy Face Schimbari pentru BENEFICIILE OFiciale Oferite Romanilor

Interesul utilizatorilor, cel putin in primele luni, pare consistent. PPC Energy precizeaza ca de la lansarea programului, in octombrie 2025, peste 55.000 de clienti au accesat sectiunea myRewards si au vizualizat ofertele, iar aproape 8.000 de vouchere au fost salvate. Aceste cifre descriu un program care incearca sa mute interactiunea de la “doar factura” spre un pachet de servicii si beneficii recurente.

Mecanismul este gandit sa fie simplu. PPC Energy explica faptul ca utilizatorii trebuie sa intre in sectiunea dedicata din aplicatia myPPC, sa selecteze ofertele de interes, iar la activare primesc un voucher alfanumeric. Voucherul poate fi folosit pentru discount-uri sau preturi promotionale la achizitii, atat in magazine online, cat si in magazine fizice ale partenerilor.

PPC Energy arata ca PPC myRewards este disponibil atat in versiunea mobila a aplicatiei myPPC, cat si in varianta web, fiind primul program de acest tip lansat de un furnizor de energie din Romania. Iar lista de oferte este “actualizata constant”, cu branduri deja prezente in program precum Samsung, Hilio, Carturesti, LC Waikiki, Join Up! si altele.

In spatele extinderii, mesajul companiei pune accent pe utilitate imediata, mai ales in perioada sarbatorilor. PPC Energy il citeaza pe Ionut Duna, Director General PPC Energie, care spune ca dublarea numarului de comercianti le ofera clientilor mai multe oportunitati de economisire si ca programul este un pas in strategia de a transforma interactiunile cu clientii intr-o experienta relevanta si valoroasa, bazata pe incredere, transparenta si beneficii reale.

Pentru PPC Energy, contextul de utilizare al aplicatiei este deja solid: compania mentioneaza ca peste jumatate dintre aproximativ 3 milioane de clienti folosesc myPPC pentru transmiterea indexului, plata facturilor, verificarea soldului si accesarea altor functionalitati, inclusiv contractarea de servicii noi si contactarea furnizorului.

PPC Energy mizeaza pe o relatie mai “digitala” si mai cotidiana cu clientii, in care energia ramane esentiala, dar loialitatea se construieste prin valoare concreta, repetabila, in viata de zi cu zi.