Samsung nu se grabeste sa lanseze Galaxy S8 pe pietele globale, compania coreeana avand grija sa verifice fiecare noutate a smartphone-ului inainte de a il oferi consumatorilor. Vorbim aici despre o atentie deosebita acordata bateriei, dar si altor componente, coreenii amanand, in aparenta, lansarea cu o luna, pentru a se asigura ca totul va fi perfect.
Avand in vedere aceasta atentie sporita la detalii, Samsung intentioneaza sa testeze primele prototipuri ale Galaxy S8 abia in cursul lunii ianuarie. Samsung le-a cerut in mod oficial partenerilor asiatici sa livreze primele componente pentru Galaxy S8 incepand cu luna ianuarie, atunci urmand a fi asamblate si primele prototipuri ale produsului.
Perioada de testare in public incepe cu aproximativ 3 – 4 luni inainte ca Galaxy S8 sa fie lansat oficial pe piata, deci Samsung nu va avea foarte mult timp pentru eventuale corectari de probleme. Compania Apple procedeaza cam la fel, doar ca in cazul sau perioada de testare cu angajati in public incepe ceva mai devreme decat in cazul Samsung.
Galaxy S8 intra in testare in ianuarie 2017
Indiferent de situatie, cred ca exista sanse minime ca Galaxy S8 sa aiba parte de probleme similare cu cele ale Galaxy Note 7, sau cel putin aceasta este convingerea mea. Samsung a fost umilita destul din cauza Galaxy Note 7 si cred ca managerii coreenilor au dorinta acerba de a se rascumpara in fata clientilor din lumea intreaga.
“Key suppliers are required to provide an initial batch of their parts for the Galaxy S8 from January. Full volume supplies will start in February. Considering the parts supplies, the phone launch could come in March as usual, unlike an earlier report by the Wall Street Journal.”
Galaxy S8 va uimi foarte multa lume si cred asta din convingerea ca Samsung va schimba ceva in actuala gandire proasta, pentru a ramane relevanta in segmentul smartphone. Am vazut cum a cazut Nokia fara sa aiba parte de scandaluri de acest gen, iar Samsung ar putea avea parte de aceeasi soarta daca nu este atenta cu clientii.
Voi ce parere aveti, va rezolva Samsung problemele produselor sale, sau va avea soarta Nokia ?
Pacat de nokia,faceau telefoane bune si design foarte frumos,sistemul i-a tradat
degeaba intra. Si-au dat in cap cu firma. Greu isi vor recastiga increderea. Tot ce vreau sa spun e ca au pierdut sigur multi clienti.
Telefoane bun… Da, design foarte frumos… Are you out of your mind?
Nimeni nu-si permite sa mai greseasca, nici cine livreaza baterii, nici Samsung! Vor amana pana pot lansa ceva si cum sud-coreeni sunt ambitiosi, vor reusi. Au fost zile cand si LG a avut probleme, ba chiar si KIA, iar acum de descurca bine.
huidu ai grija cum controlezi masina
Don’t worry about me you poor little guy… Mi-am luat noul e-classe full packed, sigur nu mor eu dacă printr-o eroare dau cu ea peste cineva.
Ca de obicei, comentezi mult și prost!
clar…spune-mi si mie cand deschizi masina ce se intampla
explica-te…daca tot esti asa mic
S8 o să-mi iau
Deja iPhone e o epava pe lângă samsung
Pornesc display-urile cel din stânga cu acele de bord pe cel din dreapta apare un greeting Mercedes Benz pentru câteva secunde… Boxele din ușa cele de lângă oglinda ies puțin în afara… Ce vrei să mai afli? Presupun cã nu e nevoie sa îți menționez ca apăs frână și butonul de start… Keyless go aveam și pe ultimele 2 5-aruri.
Sper totusi ca in teste s-au luat si niste masuri de siguranta, adica le testeaza intr-un poligon ceva … ?
care este ordinea de la stanga la dreapta a butoanelor de langa oglinda retrovizoare(inclusiv cele pt trapa panoramica)?
Vorbesti tampenii srb, cum poti pune contactul la o masina care nu are contact? Te referi cumva cand apesi pe butonul start fara sa ai frana apasata?
Îmi mențin afirmațiile de ieri.
Om stiu ca e enervant sa ai ca wallpaper masina pe care o conduc eu, but deal with it!
Butoanele din stanga: Am 4 butoane ( automatic steering, lane keeping, parktronic, head-up display), langa mai sunt 2 butoane false (presupun ca vor avea un rost pentru versiunile AMG.
Nu folosesc CarPlay fiindca este total BS, se controleaza 90% din roata, ma deranjaza fiindca este super limitat (apple sucks), nu il pot controla din touch-ul de pe volan sau din touchpad central.
Primul rand de butoane (cel de sus de tot) este pentru becurile din interior: primul buton este pentru becul din stanga, al 2 lea este pentru iluminarea automata al 3 lea pentru pentru becurile din fata al 4 lea becurile din spate.
Randul 2: sunt 3 butoane pentru asistenta, cel de sos (mijloc) se desface intr-un mode dope!
Putin mai jos este compartimentul magic (acolo imi tin suplimentele… shhhh), ps: stiu ca este pentru ochelari dar prefer sa-i tin in usa sau pe ochi…
Putin mai jos este butonul pentru trapa.
Alte întrebări?
omule tu dai copy paste la tot ce am scris eu in trecut, iar restul vin de pe youtube :)) din aceasta cauza te intrebam…ce treaba are sa am wallpeper cu masina care o detin de aproape 6 luni ?! nu sunt narcisist. poti pune contact doar fara sa porneasca motorul, apesi pe buton fara sa tii frana apasata..dar nah. In portbagaj pe partea stanga ce se afla?
si ce se afla sub/pe coloana volan??
ce motor si ce echipare de tapiterie ai ales?
primul este head-up display, iar parktronicul este langa cotiera stanga touchpadului…adica ori e bullshit ori sa fie altfel construite? m-as mira. Deci 100% nu sunt eu cel care vorbeste tampenii…cum vezi seria de sasiu a masinii?
de cat timp ai masina? de unde ai luat-o? cum te descurci (in caz ca o ai de minim 1 luna) cu piano black? chiar vreau sa ne intalnim sa compar ceva, ai benzina sau diesel?
atacurile cu wallpaper poate merg la altii dar nu cu mine, asta e clar..macar fii mai diplomat (in caz ca as mai fi un copil care sa aiba wallpapers cu masini etc, probabil as avea cu un Ferrari sau un beoing F22 Raptor, adica chestii care imi plac dar nu mi le-as permite)faza cu contactul nu stiu despre ce vorbesti, dar la a mea merge sa il pui daca apesi pe buton si nu tii apasata pedala de frana. Iar ceasurile nu pornesc doar daca deblochezi masina ci cand deschizi usa.Ti-am zis tare as dori sa ne intalnim de preferat mai ales dimineata cand este mai frig sa incerc ceva la a ta.Si daca vrei sau esti curios, pot veni si cu Slc sa iti dai cu parerea
E350 awd (nu cea hybrid), piele nappa neagra cu ornamente glossy brown ash.
Am luat-o din Elveția, waiting list-ul este enorm, a trebuit să fac niște compromisuri la unele dotări… În prima faza am vrut o motorizare mai puternica.
Dacă vrei să o iei din România cred ca abia prin august 2017 vei pune mana pe una mai custom.
O am de 3 zile, îmi place cum se conduce, super confortabila și tăcută, dar sunt obișnuit cu mașini ceva mai agresive și cu ceva mai multi cai… Încă nu mă pot pronunța.
Ps: la partea cu contactul nu înțelegeam exact ce vrei sa spui prin a pune contactul (dacă nu ai slot de cheie), confirm ca merge sa pui contactul dacă apeși pe start fără să ai frana călcată.
nu cred ca exista e class cu slot pt cheie..toate sunt cu buton
dar ce motorizare mai puternica PE DIESEL ar mai fi existat? tinand cont ca e350 este cea de varf…nu inteleg cum de ai e350 4matic singura motorizare diesel cu 4matic fiind e220. Sunt confuz
Sorry am vrut sa scriu RWD dar SwiftKey s-a decis sa scrie AWD…
Cea mai nesimțitã dotare pe care o au Mertz este sistemul burmaster 3d surround… 6k, and that’s not all… Am așteptat încă o luna în plus.
Dar merita dimineața în drum spre serviciu, pompat la maxim să îți mai dai cu niște bunădispoziție sonora.
Dacă ne întâlnim pana la urma… Vreau să-ți dau o pereche de jimmy choo… High hill for sure… Pentru Z Ao.
Ai idee ce mărime poarta?
wtf?? ce? iar trolezi?
vrei sa spui ca nu se aude impecabil?
mda
Se aude impecabil nu am ce comenta… în schimb normal ca ma oftic la maxim când tip în gura mare Metz ia 6k ai Mertz îmi spune: nu acum peste 3 săptămâni.
Om am luat o tona de xan după ce am auzit ca Trump e președinte și ma jur că nu știu cum mi-a scăpat faza cu jimmy choo… Pur și simplu nici pastilele nu îmi pot stăpâni dezgustul fata de asta.
Oricum dacă ne întâlnim nu am cum să mă abțin să nu îți las cadoul pentru el…
Promit că astăzi nu mai trollez.
Să o stăpânești sănătos și “La mulți kilometri” cu ea!
Îi explici cu super detalii ce are mașina ta, dar el tot vrea să știe mai multe, că nu crede să ai mașina asta :))
În caz că nu știai, el este un Srb Srb!
lasa troleala cu e350 mai putin performant si awd