Orange iti da posibilitatea de a plati calatoria cu metroul printr-un simplu SMS trimis la numarul 1700

   Dupa succesul proiectului privind internetul gratuit la metrou, Orange Romania lanseaza acum plata prin SMS pentru calatoriile facute cu metroul. In colaborare cu Metrorex Orange le da clientilor sai posibilitatea de a plati calatoriile cu metroul printr-un simplu SMS trimis la numarul scurt  1700. Mai multe detalii aveti in comunicatul de mai jos.

Bucureşti, 27 ianuarie 2012. Din 30 ianuarie 2012, Orange România, în parteneriat cu Metrorex lansează în premieră naţională sistemul de plată şi acces la serviciile de transport cu metroul prin folosirea unui singur număr scurt, disponibil atât prin sms, cât şi apel, exclusiv în reţeaua Orange.

Clienţii Orange pot plăti o călătorie cu metroul prin SMS la 1700, iar confirmarea plăţii o primesc imediat, tot prin SMS. De asemenea, ei pot opta pentru achiziţionarea a 2 sau 10 călătorii, trimiţând textul 2C sau 10C la numărul scurt 1700. Preţul unei călătorii este de 0,50 euro, pentru 2 – 0.90 euro, iar la cumpărarea a 10 călătorii preţul este de 2,20 euro[1]. Adiţional, călătoriile se pot cumpăra şi prin SMS la numărul 7477.

Accesul în staţie se va face prin apelarea gratuită a numărului 1700 şi apropierea receptorului telefonului de validatoarele special instalate. Telefonul va emite un semnal sonor care va fi interpretat de validator, stabilind în timp real dacă în contul clientului există călătorii valide şi permiţând accesul pe peron.

În prima etapă, serviciul este disponibil în staţiile Gara de Nord, Victoriei, Universitate, Petrache Poenaru, Timpuri Noi, Grozăveşti şi Politehnica. 

Mai multe detalii sunt disponibile prin apel la 1826, tarif normal în reţea sau în magazinele Orange.

9 COMENTARII

  1. Ce tare, daca va fi galagie la metrou exact cand te grabesti sa intri, vei avea de asteptat… ;))
    Bine ca nu suni la 1700 si te duci cu telefonul la controlorul de acces, il plasezi langa urechea acestuia si il rogi sa te lase sa treci pentru ca acel sunet pe care il aude vine de la orange si il obliga sa te lase sa treci. Ce idei tampite au cei de la orange si ma bucur ca cei de la metrorex le dau curs. Premiera nationala?!? nu ma mira…

  2. Dpv al meu e foarte ok ideea.
    Cred ca au gresit doar la punerea ei in aplicare … sa pui telefonul la ceva sa asculte …

  3. Poate investesc in viitor in vreun scanner ca cele din hypermarket-uri pentru cei cu smartphone-uri pentru ca de multe ori am fost pus in situatia sa ajung la casele de marcat cu un produs care nu avea cod de bare valid sau nu avea deloc, m-am intors la raft, am facut o poza si doamna de la casa mi-a scanat telefonul sau in cel mai rau caz a introdus cifrele manual vazute in poza.
    A ramas socata si eu m-am simtit ca si cum as fi inventat roata in acel moment, dar chiar poate deveni o utilitate in foarte multe dintre situatiile zilnice.
    Asa ca astept sa primesc un cod de bare pe tel, pana atunci cumpar cartele de la ghiseu cand e cazul; iPhone-urile sunt renumite pentru “cat de tare se aude difuzorul extern” asa ca zic pas…

  4. Merita incercata ideea, eu cum merg destul de rar cu Metrorex-ul am prins si cozi mari de 15 – 20 persoane. Asa ca scoti telefonul introduci codul si gata. Util si celor care se grabesc dimineata si isi uita banii acasa sau efectiv nu au bani in ziua aceea. O consider o idee foarte practica.

  5. Metrorexu a mai avut o asememea initiativa. Trimiteai un sms, primeai pe mms un rq code, il afisai si apropiai ecranu de cititorul de bare. A fost f ok, nu stiu de ce l-au scos.
    Faza cu semnalul sonor in casca mi se pare cam ciudata. Om trai si om vedea.

  6. ce tare :))
    o singura intrebare:
    Daca inregistrez sunetul pe care-l face “operatorul” pt a-mi valida o calatorie, nu il pot reda de fiecare data pt a intra la metrou? :))