Apple vinde de 11 ori mai multe tablete decat Samsung si reprezinta doua treimi din totalul vanzarilor la nivel global

  iPad este fara discutie cea mai populara tableta disponibila pentru achizitie acum si statutul sau este desigur dovedit de cifrele de vanzari pe care Apple le anunta o data la fiecare trei luni de zile. Compania Apple a vandut 67 de milioane de tablete iPad de la lansare si pana in prezent, iar acum 65% din piata tabletelor este detinuta de acest “magic” produs. Practic doua treimi din vanzarile globale de tablete sunt acaparate de catre iPad, iar lucrurile nu par sa se indrepte in vreo alta directie pentru cei de la Apple.

The media tablet market shipped 18.2 million devices in 1Q’2012, which represents a 185% YoY gain and a -33% sequential loss in shipments. Apple’s 11.8 million iPad shipments were spurred by the launch of a third-generation lineup and price reduction on iPad 2 models, while Samsung’s 1.1 million shipments returned the vendor to the number two spot after Amazon’s Kindle Fire shipments fizzled entering 2012.

  Pentru a vedea cat de mare este diferenta dintre Apple si restul competitorilor sai, aflam ca Samsung ar fi livrat 1.1 milioane  de tablete in aceeasi perioada, deci vorbim despre o diferenta enorma. Practic Apple a vandut de aproape 11 ori mai multe tablete decat Samsung, insa in cazul celor de la Samsung nu vorbim despre vanzari efective, ci despre produse trimise in lantul de distributie, deci exista sansa ca nici macar jumatate sa fi fost vandute. In concluzie, Apple este lider absolut pe piata tabletelor, iar diferenta dintre cel mai apropiat competitor este extraordinar de mare.