iPhone 5, iOS 6 si o problema deranjanta in initierea apelurilor

  Folosesc un iPhone 5 cu iOS 6 de o saptamana si jumatate, iar in acest timp am observat ca exista o problema cu initierea apelurilor din reteaua Orange catre Vodafone/Cosmote. Practic in momentul in care este initiat un apel catre una dintre cele doua retele, se aude un ton de apel, iar dupa aceea nu se mai aude absolut nimic pana in momentul in care contactul raspunde sau se aude un mesaj de sistem, insa apelul nu este oprit, cealalta persoana vazand ca este apelata. Daca imediat se initiaza un al doilea apel, se aude din nou primul ton de apel, apoi se lasa linistea si dupa cateva secunde se aud din nou tonurile de apel, ca in mod normal.

  Pana sa folosesc iPhone 5 nu am intalnit problema, desi iPhone 4S cu iOS 6 am utilizat o vara intreaga si am sunat in aceste retele, insa acum se pare ca exista ceva in neregula. Problema mea o intampina si un prieten caruia i-am adus un iPhone 5 din SUA, el foloseste tot reteaua Orange, si din cate am inteles problema este cunoscuta inclusiv la companie. Neoficial se da vina pe iOS 6, insa din moment ce am folosit iPhone 4S o vara intreaga si nu am avut vreo problema, imi cam vine greu sa cred ca el ar fi vinovatul.

  Cred a fie este o problema cu nano SIM-ul pe care il am, fie exista o problema de interconectare, deoarece apelarea in reteaua Orange si in retelele fixe se face fara nicio problema. Nu stiu in momentul de fata pe ce sa dau vina, dar desi ma asteptam ca iOS 6 si iPhone 5 sa aiba diverse probleme, la asa ceva chiar nu ma asteptam. Acum probabil se va astepta iOS 6.0.1 pentru a se vedea daca problema persista, iar daca ea nu se rezolva, atunci sunt curios sa vad daca se vor face investigatii ceva mai amanuntite.

  Avand in vedere ca destui angajati ai celor doi operatori vor citi acest articol, v-as ruga sa imi spuneti daca pe iPhone 5 intampinati aceleasi probleme la apelare si ce operator folositi.