Angajatii retailerilor din Marea Britanie recomanda produsele Samsung in defavoarea produselor Apple, RIM, Motorola, Nokia sau HTC

  In ultimul an Samsung a generat extrem de multe vanzari si multa lume s-a intrebat de unde a venit aceasta popularitate a companiei coreene. Ei bine, ea a venit prin oferirea de comisioane atractive angajatilor marilor retaileri de pe glob, iar in nou studiu facut la cativa dintre cei mai mari retaileri din Marea Britanie dovedeste acest lucru. Samsung Galaxy S III, Samsung Galaxy Note II si alte produse Samsung au fost recomandate cu precadere in defavoarea iPhone 5 si a produselor RIM, Huawei, Motorola, Nokia sau HTC, cele din urma companii neavand vreo prezenta in informatiile oferite de catre angajatii magazinelor.

The Samsung Galaxy SIII was the most recommended smartphone in a mystery shopper survey of eight leading retailers carried out by Informa Telecoms and Media. While some retailers recommended Apple’s iPhone 5, rival manufacturers such as ZTE, Motorola, LG, Huawei and BlackBerry-maker RIM had little or no presence. Apple and Samsung were just as likely to be promoted by advertising in the store or the shop window but sales assistants were far more likely to recommend Samsung. In a press release, Informa said it was “likely that sales assistants see the Samsung devices as a safe bet to earn greater commissions”.

  Angajatii promoveaza puternic produsele Samsung deoarece primesc un comision la vanzarea fiecarui dispozitiv produs de catre coreeni, lucru care nu se intampla in cazul produselor Apple. In aceasta idee, Apple si restul competitorilor Samsung pierd vanzari destul de importante, insa nu vorbim despre vreo practica injusta aici. Apple, RIM, Nokia, HTC, Motorola, etc, pot oricand sa ofere comisioane bune la vanzari si vanzatorilor nu le-ar pasa ce vand, atat timp cat iau bani buni, insa deocamdata Samsung pare sa aiba un avantaj.

  Aceasta nu este prima oara cand auzim ca produsele Samsung primesc tratament preferential de la angajatii magazinelor si cu siguranta nu va fi ultima, coreenii investind sume serioase pentru a isi promova produsele. Pentru Apple lucrurile stau foarte bine, compania a inregistrat un record de vanzari, insa in viitor aceasta strategie Samsung ar putea sa o afecteze serios.