Prima Pagina Apple Apple nu ar fi vandut toate biletele pentru WWDC 2013 in doar...

Apple nu ar fi vandut toate biletele pentru WWDC 2013 in doar doua minute din cauza infrastructurii care a cedat in fata accesarilor

  Pe data de 25 aprilie Apple a pus in vanzare biletele pentru WWDC 2013 si in doar 2 minute, sau 71 de secunde, a reusit sa vanda aproximativ 4500 – 5000 de bilete catre dezvoltatori. Rapiditatea cu care s-au vandut biletele, dar si faptul ca Apple a inceput sa sune dezvoltatori pentru a le oferi biletele comandate au ridicat cateva semnale de alarma, iar creatorul Instagram ofera cateva ipoteze interesante. Practic multi dezvoltatoti au dorit sa cumpere bilete, insa cand incercau sa finalizeze comanda intalneau o pagina de eroare care in scurt timp s-a transformat in mesajul Sold Out.

  Apple a inceput sa sune acei dezvoltatori spunandu-le ca ale lor comenzi sunt valide desi nu au reusit sa cumpere biletele prin website si se pare ca multe persoane au fost contactate in acest mod. Separat de aceste bilete oferite celor care nu au reusit sa finalizeze o comanda, Apple a inceput sa ofere bilete dezvoltatorilor care au contactat compania cerand bilete suplimentare, iar aproximativ 1000 de bilete ar fi fost vandute in acest mod. Avand in vedere modul in care Apple a vandut in continuare biletele, ce s-a intamplat in cele doua minute cat website-ul a pus produsele in vanzare?

  Conform lui Marco Arment, undeva in infrastructura serverelor Apple ceva ar fi declansat inchiderea sistemului de comenzi din cauza numarului foarte mare de conexiuni, serverele Apple neputand face fata traficului. Daca aceasta ipoteza este adevarata, atunci titlurile aparute mai tarziu pe internet prezentau WWDC-ul ca un eveniment extrem de cautat, care se vinde foarte bine, insa e greu de crezut ca Apple ar fi cautat sa blocheze totul repede, avand in vedere ca dezvoltatorii cautau oricum sa ajunga la eveniment si biletele nu erau destule.

  O a doua ipoteza ar fi ca Apple ar fi suplimentat numarul de persoane pe care le primeste in cadrul evenimentelor, astfel ca aglomeratia va fi si mai mare, insa teoretic ar trebui sa fie mai multi dezvoltatori fericiti. Indiferent care ar fi cauza problemelor avute de Apple cu vanzarea biletelor pentru WWDC 2013, noi ramanem cu faptul ca evenimentul este extrem de popular.