Orange incepe sa ofere consultanta prin chat pentru magazinul online

  Preluand un model implementat de catre filialele Orange din alte tari europene, Orange Romania a anuntat astazi implementarea unui chat prin intermediul caruia utilizatorii pot cere ajutor de la consultantii magazinului online al companiei. Un reprezentant al Orange Romania va discuta cu fiecare utilizator care are nevoie de informatii suplimentare in legatura cu un produs/serviciu, sau pur si simplu doreste sa afle aspecte neacoperite de magazin, ideea fiind buna si extrem de utila pentru orice magazin online.

Bucureşti, 17 iunie 2013. Clienţii care vizitează magazinul online şi doresc să achiziţioneze produse sau servicii Orange şi au nevoie de mai multe informaţii despre acestea pot folosi serviciul de asistenţă prin chat în timp real.

Atunci când se află pe una din paginile magazinului online (descriere a produselor, accesorii, abonamente, etc), clienţii pot vedea semnalat serviciul printr-o fereastră care le oferă posibilitatea de a discuta pe chat cu un consultant Orange.

În cazul în care aleg să primească asistenţă, se va deschide o fereastră cu trei câmpuri (nume, număr de telefon şi adresă de e-mail), pe care trebuie să le completeze pentru a primi informaţii personalizate de la consultantul Orange. În funcţie de situaţie, aceştia pot primi informaţii despre produse, timpul de livrare sau despre ofertele care li se potrivesc.

La finalul discuţiei, continutul conversaţiei va fi expediat automat pe adresa de e-mail indicată de client, pentru a avea la îndemână oricând informaţiile primite.