Phil Schiller dezvaluie “adevaratul” motiv in baza caruia a fost dezvoltata tableta iPad Mini

  iPad Mini a fost lansata in cursul anului trecut de catre compania Apple, iar produsul s-a dovedit a fi extrem de popular in randul consumatorilor, crescand substantial vanzarile de tablete iPad la nivel global. Avand in vedere popularitatea tabletei, ea a fost adusa in discutie in procesul care se desfasoara acum in SUA intre Samsung si Apple, avocatii Samsung sustinand ca Apple a copiat ideea Samsung in legatura cu dezvoltarea de tablete cu ecrane mai mici de 10 inch.

Price also tried to show that it is common for tech companies to mimic rivals’ successful products. Price displayed an email between Apple executives urging the company to consider developing a smaller iPad, forwarding a column from a reporter praising the smaller, seven-inch Galaxy Tab. Apple later introduced the smaller iPad mini. Schiller replied that Apple’s decision to develop the iPad mini “wasn’t about the competition.” He said the smaller iPad began as an experiment for Apple engineers to test whether they could maintain aspects of the original iPad with a smaller screen.

  Avocatul spune ca Apple ar fi facut tableta iPad doarece tabletele Samsung au avut succes si aveau preturi mici, aducand drept dovada email-uri ale managerilor Apple care credeau ca o tableta iPad cu ecran mic ar trebui dezvoltata. Raspunzand acestor acuzatii, Phil Schiller, SVP-ul diviziei de marketing din cadrul Apple, a declarat ca iPad Mini a pornit ca o provocare pentru inginerii Apple de a dezvolta o tableta iPad cu ecran mic, dar cu aceleasi caracteristici fizice, succesul experimentului motivand compania sa lanseze produsul.

  Desi explicatia mai mult ca sigur nu are vreo legatura cu realitatea, Apple a lansat iPad Mini nu pentru ca Samsung ar fi avut succes cu aceste tablete, pentru ca vanzarile lor n-au fost grozave, ci pentru ca segmentul tabletelor cu ecrane de 7 inch devenea tot mai popular si Apple nu avea un produs prezent in el.