Apple inregistreaza vanzari mari pentru produse in luna noiembrie, se pregateste pentru un record de vanzari in Q4 2013

  In ultimii 2 ani compania Apple si-a axat lansarile de produse importante pentru sfarsitul anului in ideea de a beneficia de disponibilitatea clientilor de a cheltui mai multi bani in perioada sarbatorilor de iarna. Aceasta strategie le-a permis celor de la Apple sa inregistreze vanzari record in ultimele 3 luni ale anilor 2011 si 2012, iar pentru 2013 ne putem astepta la acelasi lucru. Daca in ultimii ani s-au inregistrat cresteri de 13% in vanzari pentru fiecare Q4, in anul 2013 se preconizeaza ca se va inregistra o crestere de 28% in vanzari/incasari fata de Q4 2012. Informatiile acestea vin in baza unor date oferite de catre partenerii asiatici ai celor de la Apple, ele dovedindu-se a fi, in general, destul de exacte.

With approximately 97% of the sales now accounted for in our Apple Barometer, we estimate sales in November rose by approximately 19-20% M/M and well above the November average of up 6% over the past eight years. As such, we believe this November will prove to be the strongest in the history of our Apple Barometer. Given the combination of a record October performance and our expectation of record growth in November, our Apple Barometer is on track to report stronger-than- average seasonality in 4Q:13. If we assume an average MoM sales decline of 10% in December, we estimate our Apple Barometer will grow sales by 28% QoQ in 4Q:13, or more than double the average increase of 13% over the past eight years.

  Daca anul trecut Apple a vandut peste 40 de milioane de iPhone-uri in Q4 2013, pentru anul acesta analistii se asteapta ca peste 50 de milioane de iPhone-uri sa fie comercializate in perioada 01 octombrie 2013 – 01 ianuarie 2014, acesta putand fi un nou record pentru compania americana. Desigur ca vom avea de asteptat mai bine de o luna si jumatate de zile pentru a afla exact cat a vandut Apple in perioada acestui sfarsit de an si singurul lucru care ii poate impiedica sa stabileasca noi recorduri este indisponibilitatea produselor din cauza cererii prea mari.